neljapäev, 6. juuni 2013

Okas päkka

Täna on olnud hea päev. Kuna on päev ennem jooksu, siis olen end täissöönud süsivesikutest. Alustades hommikusöögist, milleks olid kommid ja küpsised ning lõpetades pastaga, mis teatavasti on nn kohustuslik söök ennem võistlust. Sinna vahele mahtusid ka igasugused tordid, rohkem komme, šokolaade jnejne... Nüüd kui siin neid loetleda on päris jube mõelda, kui palju keemiat sisse söönud olen.
Sain täna kinnitust, et mu jalamured on tekitanud liiga väiksed jooksujalanõud. Lühikeseks maaks on need sobilikud, kuid pikemaks distantsiks siiski mitte. Kuigi ma armastan oma jooksujalanõusid, koos oleme läbi kogenud palju literally, siis on vist aeg uute jaoks. Ühtede jooksujalanõude eluks loetakse 700-800 km. Need jalanõud on mul alatest eelmise aasta juulist olnud ning natuke arvutusi tehes, saan kindel olla, et see distants on mul läbitud. Muidu on nad üsna korralikud, kui ühest kohast on nad veidike ''marraskil'' ning pidanud neid paar korda parandama. Kuigi uskusin, et saan osta uued jalanõud Usa'st siis tuleb välja, et nii ei lähe. Arvatavasti tähistabki homne jooks meie kooselu lõppu. Kõlab traagiliselt, eks ?

Nii, nüüd paluks trummipõrinat...*ttõõtõtmtõõtõtmtõm*...ööjooksul joosken ma Minnie'na. Teate ju seda vahvat tegelast, suurte kõrvadega ning roosa-mummulise lipsuga Miki pruuti ? Jah, homme olen see mina!
Riitetuse leidsin  kodus tuhnides. Kõrvad mõtlesin, et lähen ostan kusagilt karnevali poest, kuid laiskus oli peal ja kodunt välja ei viitsinud end vedada ja siis meisterdasin need ise:)
Igatahes, edu kõikidele jooksjatele homme ning OKAS PÄKKA!





 

Kommentaare ei ole: