esmaspäev, 3. juuni 2013

5. päev

Oli kolmapäev ning nagu ma ennem mainisin, Fransesca jäi meile ööseks. Ärgates olime üsna näljased ning hostema pakkus välja, et võiks minna hommikusööki sööma Dinkel'sisse. Ma teadsin kus see asub - üsna kodu lähedal, aga ma ei olnud seal kunagi varem käinud. Ema oli üliüllatunud, kui kuulis seda ja arvas siiski, et mu vahetusaasta jooksul käisime seal mitu korda. Ameeriklaste seas on ülipopulaarne hommikust väljas süüa. Eriti levinud on fraas: '' I'm gonna go and grab a breakfast from somewhere''. Otsime omale saiakesed ja värksed mahlad ning istusime väljas ja sõime. Mõtlesime, mida võiks teha täna. Kui plaan oli välja mõeldud, siis läksime kodust läbi ja siis otse kesklinna. Plaan koosnes enamasti shoppamisest, shoppamisest ja siis veel natuke shoppamisest. Läksime kõigepealt Watertower'isse, mis on üks suur shoppamiskeskus kesklinnas. Pärast sõitsime bussiga paar peatust, et minna Chipotle'sse, mis on üks toidukoht, ülilevinud Ameerikas. Ja jällegi ma suutsin F'gat üllatada, öeldes, et pole seal kunagi käinud. Ühistranspordist nii palju, et see on üsna kallis, vähemalt minu arvates. 2.25 dollarit on metroo/bussipileti hind. Ning kui on vaja ümber istuda tuleb maksta veel .25 senti. Nii saab sõita 2h ja kui see kaks tundi mööda saab siis tuleb uuesti 2.25-dollariline pilet osta. Niiet, kui ma käisin linnas siis see läks kokku maksma 4.50 dollarit mis on 3.5 eurot. Võrreldes Tallinna ühistranspordi on see kallis:D
Aga F'ga olime ettenägelikud ning ostime 5 dollarilise pileti, millega võisime sõita ükskõik kui palju  ning selle kestvus oli 24h.
Igatahes, Chipotles ostsime chicken baskets ja põhimõtteliselt sa saad selle ise kokku panna, öeldes, mida sa sinna sisse soovid. Pärast söömist jalutasime minu lemmikkohta. Ühte parki, mis asub kesklinnas, kuid samas on üsna eraldatud mürast. See on lihtsalt imeilus ning kaunis. Pildistasime seal veidike ning sõitsime bussiga rongijaama. Jätsime hüvasti, kuid see polnud kurb hüvastijätt, sest teadsime, et paari päeva pärast näeme jälle. Juhtumisi oli F'gal 3-päevane Lollapalooza pilet ning see tähendas, et ta tuleb taas Chicagosse. Leppisimegi kokku, et näeme siis. Hiljem, hoidsin kodus oma õdesid, vanemad läksid kuhugile välja. Nad on nii nunnud mul ja ma ei väsi seda kordamast.
Muideks, kui ma nüüd see suvi lähen, leppisime hostisaga kokku, et ta ei ütle mu õdedele, et olen tulemas ja seega teen neile üllatuse. Mulle meeldib väga üllatusi teha, kuigi ma ise nende osaks väga tihti ei saa, valmistab üllatuste tegemine mulle veel suuremat rõõmu.


 Lemmikpark, asub kunstihoone kõrval

 mõned goofid picsid ka





The bean

Kommentaare ei ole: