laupäev, 29. august 2009

no piggy

yesss, nädalavahetus käes :D, ma pole vist ammu järjest käinud 8 päeva koolis ja ühtegi tundi puudund.
ma olen siin juba üle 2 nädala olnud, aga ma ei oska üldse orienteeruda:D koguaeg tundub, et me lähme kooli erinevat teed pidi. Koolis, me koguaeg vaatame videosi, nt. neljap. vaatasime animal biologys oprah show'd. Ja american studies ka filmi. Mul oli animal biolgys mingi test ?? kus ma sain 20 / 20 punkti, ja hispaania keeles ka juba 2 testi (quizi) olnud. Me pargime auto kuhugi pargi juurde, siis lähme läbi pargi u. 7 min ja siis koolis, ja ükskord läksime oli väga rõve (h)ais, ja siis ma küsisin et kas bassein (h)aiseb, sest siin on kesklinnas suur suur sisse ehitatud bassein rand?? ning õe sõbranna ütles, et ei see on skunk:D ja reedel , kui kooli läksin nägin samas kohas chipmunkse(ehk koopaoravaid), nad olid nii väiksed ja armsad. Animal biologys, läksime klassi, ja nägime,et õpetaja on lauad täis bagelseid, ja creem cheese, näämmm, ja lemonade, ma sain aru, et see on sügishooaja alguse tähistamiseks. Järgmine tund oli culinary arts, kus tegune kohvikooki, mis ei ole kohvist tehtud, vaid käib kohi kõrval, neljapäeval tegime šokolaadi küpsiseid, pärast culinary artsi , oli mul lunch, mu kõht oli juba vägaaaaa täis, ja reedeti on muideks meil spirit day, kus kõik kannavad valgeid ja punaseid riideid, kuna need on koolivärvid.Kõndisin siis koridroris, hispaania klassi, ja siis koputab mul õlale, vaatasin taha, ja siis kuule kuidas keegi karjub CATCHHHH YAA, ja siis vaatan teisele poole ja mulle vaatab otsa, punnidega, prillidega ja kondine '' special'' poiss,:D kõndisin edasi , ja siis nägin kuidas ta tegi seda teistele ka :D
Läksime reedel sööma kuhugile, Portillos vist kus ma tellisin ceacar salati ja siis ema visaks mu poodidesse, ja ise läks küünesalongi, ja ma eriti ei ostnud midagi aga ma hakkasin siis jalutama poest välja ja nägin poodi RUSSIAN GIFTS.
Üleeile, neljap. sõin ma 2 juustuburgerit:D niiet tagasi tulles ma veeren lennujaama väravatest välja, kehalise tundides me mängime frisbeed( lendavat taldrikut), meil on siin 3 päeva järjest sadand, ja ikka on suht soe. Täna laup. lähen ma YFU pool partyle( basseini pidu), ma loodan, et seal on palju teisi vahetusõpilasi:) Ning täna on kooli esimene jalpalli mäng , aga kuna mul pool party siis ei saa sinna minna, (kui ma kirjutan jalgpalli siis ma mütlen usa jalgpalli).
Tsauuuuuuuuuuuuuuuu :)

Kommentaare ei ole: