esmaspäev, 17. august 2009

EIle, 15.08 tulid külalised,host õed ja vennad , tort oli üli lahe, usa ja eesti lipuga, kuna mu õde töötab coldstoneis see on jäätise restoran, siis oli see jäätisetort , yumm. Mulle kingiti enda kooli pusa peale on kirjutatud centra redhawks( minu kooli maskott). Ja sain endale veel sellise nunnu pleedi.:D kuna siin alati niiiiii külm sees , aga väljas üli soe ja lämbe, õel on selline pleed, ja küsisin et kust ma selle osta saaks, ta ütles et ta tegi selle ise, ja siis ta tegi sünnaks selle :)
Siis mängime jälle guitar herot, muutun aina paremaks, saan juba päris hästi hakkama easy leveliga xD.
Õhtul läksime kinno karin, mina, kristen, vanesssa, julia and jenny, a perfect get away vaatama, see oli alla 17 keelatud, aga kuna mulle osteti pileti internetis, siis ei küsita, teistelt kes olid juba 17 küsiti kõigilt dokumenti. See oli natuke hirmus, aga kindlasti poleks see eesis alla 17 keelatud, pigem alla 12 keelatud või mitte soovitatav.
Pärast seda läksime Napreville kesklinna, nii soe oli lihtsalt, vaataasime ringi veits, ja otsustasime minna mcdonaldsisse, võtsin sealt ainult väiksed friikad. Käisime ühest kohast läbi ja mängisime guitar herot kella üheni.

Hommikul läks õde tööle 10.30 -2 ni , tuli koju ja mängisime, ülla ülla, guitar herot, aga see pole nii hull, et koguaeg mängin, kuna teeme alati 2-4 laulu, seega vähe:)
Läksime ostime mulle mobiili kaardi,sain uue numbri yaay, ja siin selline asi,et võid rääkida ükskõik kui kaua ja üks kõik kui kaua 5-10 dollarit AASTAS seega mul ka , mu õde kirjutab kuus 6500 sõnumit , nice:) niiet vanale numbri ärge saatke sõnumeid ega helistage, kuna ma panen selle sisse arvatavasti alles aasta pärast.
Lihtsalt hullult sadas päevalt vihma, ma pole kunagi nii Eestis näind, lihtsalt liiga hull :D igatahes läksime pärast sööma Gino east pizzat see oli nii paks, nagu ausalt umbes 3 cm:D tulime koju ja mõtlesime hullult mida teha:D siis läksime lizi ja ta poisi juurde,mõlemad lähevad nädala pärast collledžisse, umbes 3o min. sõitisime, tegelt me ei läinud nende juurde, võtsime nad peale, nad hakkasid textima et kas keegi viitsib tulla kuhugi vms, siis tuli dan meiega, ja alati küsiti et kes seal on siis öeldi , ty, liz, karin and her exchange student jane, siis olimeid juba 5 , läksime veel siis seacati juurde(perekonnanimi) nad tahtsid teha midagi väga ameerkliku, nt meil oli kurikas autos ja tahtsid söitma minna ja sõidu pealt lüüa postkast, it's called mail boxing :D haha, ,aga seda me ei teind, läksime siis tysoni juurde , haha, küsiti näiteks et mida eesti arvab eestist, ja kas eesti mehed löövad naisi, ja kas mehe paremad naistest eestis, uuum noo, igatahes kõik on hullult sarkasilised, palju küsitakse, kas teil on samad autod mis siin ? ei, meil kõik sikulli:)
Läksime siis sööma kuhugi jäätise restorani, ma ei mäleta isegi nime, igatahes ülihea, karin koguaeg, sina lits , sina lits :D:D oma aksendiga.
see nv mis nüüd tuleb võibolla lähme ühte koht nendega, kahjuks ei saa avaldada kuhu, :D:D:D:D:D:D
kool algab juba kolmp. täna, ehk siis esmap, kuna mul siin juba öö, lähme vb chicagosse, lihtsalt, siin on ka lõbusturpargid, aga kuna mu õde kardab neid , siis vist ei lähe :S:S
Laup. lähme vaatama chicago bears game'i (usa jalgpall) chicagosse. yayyy.

Ma luban, et järgine postitus on piltidega, preagu vaatan telekat, sealt tuleb americas best dance crew.

Aitäh, issi ja emme, tänu teile saan ma siin aasta veeta !!!

Tsau !

Kommentaare ei ole: