kolmapäev, 26. august 2009

yaayyy, postitus tuleb piltidega.
Käisime siis laup. Chicagos bears mängul, kus rahvast oli hullult umbes 60 000, tegime endale väikse näomaalingu ka.

Mäng käis Chicago bears ja New york Gigante vahel ,
muideks, mu host ema on bearside fänn, ja host isa on green bay packersite fänn, niiet kui need kaks tiimi omavahel mängivad siis üks peab kodust ära minema.















Karud võidsid 03:24.

Pühapäeval läksime host emaga kahekesi kuhugi basseinidesse, õues oli üli soe ja mõnus, host ema sai herilase käes nõelata :S
Eile ja täna käisin koolis, kehalises mängime frisbeed ehk lendavat taldrikut, ja õues on nii soe siis , et ma peaaegu minestan ära, täna vist oli 33 kraadi, meil peaks olema millalgi 1 miili jooks, ehk siis 1,5 km umbes, aga kuna meie kool on remondis, ja kõik üleskisutud, isegi jalgpalli väljak, siis ei ole, mingi teine asi on selle asemel, aga ma ei kuulnud mis:D
ahjaaaaa ma pidin näitama ju kui suur mu american studies õpik on:D aga millegi pärast ei saa panna pilte, panen siis järjest kaks postitust, ja seda ka et ma pean lugema ära 5 päeva 300 lk raamatu :) inglise keeles, lahe..
ja eile läksin ma esimest korda kooli bussiga koju ja täna ka, istmed on väiksed ja bussijuhtiks on üks väike vana hiina mees, kes eile rääkis bussi kõlarisse, oma elulugu, ja ütles et gentlemen you look all nice, and ladies look nice, ning täna hakkas rääkima, et kas tahame nice country muusikat bussi, kõik mingi eieiei, pane KISS FM , vanamehike: ouuuu it's too fast for me:D aga ikkagi pani,ja sealt tuli i kissed a girl:D

Host õega enam eriti ei suhtle, kuna ta ei luba enda sõpradega olla, ja palju asju veel..
alati kui ma ära positan tuleb mul veel asju pähe mida pidin kirjutama, aga suva..
tsau




Kommentaare ei ole: