laupäev, 15. august 2009

Täna ärkasin nii vara, uni läks ära ja vaatasin lihtsalt vaikselt oma toas telkut, pidin kell 8.30 minema Naperville North high schooli, see on minu kooli rivaal :D sest ma olen Naperville central high schoolis, seal oli inglise keele test, kus ma pidin kuulama, rääkima, kirjutama , kuulamises olid mingid ühikud poundsid, gallonid ja ounchid , isegi mu host õde ei tea, kui palju need on:S kus siis mina pidin teadma ?!
Kell 1.30 läksin kooli valima tunde, pean võtma kindlasti america history ja english, ja P.E ja ise valin animal compinon biology kus igapäev on koer, ja kudias õpetada koeri ja kasse jne.. siis valin vist veel spanish 1, ja üks on tund on lunch ja ühte tundi pean veel valima. Algul öeldi et YFU ütles et pean valima mata ka, aga keegi seda mulle küll ei ütelnud,ja rääksin nendega niiet ei pea valima õnneks. 8 tundi on siis igapäev ja koguaeg on samad tundid, näiteks esmasp. on spanish, history, lunch jne.. siis kolma. neljap. teisip. ja reede on täpselt sama moodi samas järjekorras, ma ei tea kas saite aru:D ups
Hiljem läksime poodidesse, ma ei teadnuki et siin on H&M.
Homme ehk teil täna on mu sünnipäeva pidu ?? ja kõik sugulased ja osad mu host õe sõbrad tulevad siia homme, nägin juba torti ka Eesti ja Usa lipuga.
Mu kool algab nii vartsi ja kool on täpselt nagu filmides, pikad koridorid, kapid, ainult et minu kool on ülivana ja seda renoveeritakse, ja on võimalus et kool algab hiljem aga ei usu, meil pole koolis põrandatki ja mu kooli jalkpalli väljak on kõik üles võetud.
Täna oli ka 30 kraadi, õhtud on tõesti väga soojad ja lämbed.
Happy birthday for me , yayyy !!!


Kommentaare ei ole: