laupäev, 22. august 2009

Ma palun vabandust, et pole siia pilte postitanud, kuna ma polegi eriti teinud, ning ma tean, et lubasin et järgmine postitus tuleb piltidega ja ei tulnud, siis mu tänane challenge ongi järgmine postitus piltidega.
Eile, reedel oli kool, valisin kehaliseks kasvatuseks girls team sport, mis on üsna eesti kehalise kasvatuse moodi, ma arvan, esmasp. esimene tund. Oleks saanud veel valida fitnessi, aga räägitakse, et see on surm, niiet ma jah.
Käisin siis koolis, ja ma hakkasin mõtlema miks on mustanahalistel naljakad nimed, no racist!
näiteks, minu culinary artsis on poiss nimega Abba, siis hispaania keeles on tüdruk nimega Najera(hääldatakse Nizeeeria) ja veel üks täiesti mustanahaline tüdruk China ???? paljudel olen kuulnud, et Princess jne.. aga vahetpole.
Ma unustasin eelmises postituses kirjutada pooli asju, nt. meil ei tohi olla koolis telefoni, või see peab vähemalt välja lülitatud olema, ning ipodi ega muusika pleiereid ei tohi olla, kui keegi näeb sul koolis telefoni või ipodi, siis pead laup. tulema kooli kell 7.30 kaheks või neljaks tunniks, no thanks.
Ning kui ma näen kedagi koolis, kes on kusagil minu klassis, siis ma mõtlen peas: shes in my amercan studies or he's in my spanish:D
Eile, midagi erilist õhtul ei teind, pidin minema välja vanessaga aga ei saanud, siis käisime hoopis sushit söömas, yummm! ja õhtul läksime walgreensi et osta näovärve:D:D kuna meil on täna BEARS game , niiet see hakkab kell 7 , ja kestab 3 tundi, ning see on Chicagos, niiet täna chicagosse, ja ma lihtsalt pean tegema pilte!
Täna, mulle pakuti muru niitmist, ma proovisin aga see on nii raske, jaõ õues suht palav, siis tänan ei , oleks saanud 20dollarit, aga ei..

Ma ei tea, kas te teatsite, aga siin käjakse jalatsitega toas, üks kord ma jätsin jalanõud alla, ja host õde tuli rääkima, et host emale see ei meeldi jne.. ja kui ma räägin kellegiga, siis ma ei vaata talle ju koguaeg silma, ja see pidavat ka ebaviisakas olema, ok eks ma siis punnitan silmadega üritan vaadata KOGUAEG silma.
Usakad on nii vabameelsed, näiteks ma koguaeg kuulen kuidas mu host õde räägib host emale, et : jaa , ma armastan teda, tahaks et ta mu mees oleks ,või räägib emale, kuidas ta tahab selle poisiga, ja selle poisiga suudelda :D.
Homme peaks tulema siis piltidega postitus.

See ya later, alligator

Kommentaare ei ole: