neljapäev, 3. september 2009

Hei !
Pooleli jäin laupäevast, käisin siis yfu pool partyl kus olid teised lähedal olevad vahetusõpilased, mulle väga meeldis, ja seal oli sakslasi kõige rohkem 3 soomlanna, 1 rootslane , inglane, šveitslane, 2 taanlast, 2 lõunakorealast, 2 hiinlast, hollandlane ja 1 eestlane- mina:D Igatahes väga tore, mul oli eelarvamus , raudselt on palju sakslasi, ja raudselt räägivad omavahel saksa keeles, aga ei , oli küll sakslasi kusagil 10 aga enamus rääksid ikka inglise keeles, kahjuks kedagi minu lähedal pole kõige lähedal olev on 25 min kaugusel, aga nt kaks sakslast käivad ühes koolis. Meil toimub ''saabuv orientatsioon'' 3 oktoobril , kus jääme ööseks. Nägin oma tugiisikut ka, tundub tore.
Pühapäeval jäi mu õde haigeks, ja ma tundsin ennast ka imelikult, aga ikka läksin naabermajast tüdrukuga shoppama.
Esmaspäeval oli kool, ärkasin üles nohuga. Õhtul kui ma magama lähen siis on ülipalav, aga kui ma hommikul üles ärkan on üli külm. Aga kuna ma ei tohi koolist koju jääda kuna ''lihtsalt'' külmetus, koju tohib AINULT jääda, kui sul on palavik. Koolis on preagu kõik haiged, sest pühap. ja laup. oli külm väljas.
Teisipäeval ärkasin üles suure nohuga ja kurk haige, ikka ei tohtind koju jääda, kuna palavikku polnud. Koolis on ained tasemelt nagu 7. klass aga american studies on raskem. Mulle toodi 2. tunni ajal roosa leht, kus oli peal et tulla kohe pärast tundi direktori juurde, ma mõtlesin, no et okei, mis ma nüüd tegin? läksin siis ja õeldi et homme kolmap. on uute laste kokkutulek, kus saab pizzat ja kokat. Siis toodi hispaania keele ajal jälle see lipik, jälle oli kirjas et mine kohe pärast tundi direktori juurde, läksin, ja jälle sama jutt et homme saad pizzat ja kokat , okeiii.
Kehaline oli väljas ja üli palav oli, väljas on umbes 27 kraadi. Pidin minema koolibussiga koju ja bussis on selline kõlar kus kuuled kuidas teised koolibussijuhid räägivad, nagu taksodes, ja ma kuulsin siis kuidas keegi rääkis, helistage 911, kuna bussis ei saa laps hingata, jube.
Täna, kolmapäeval, oli kõigil late arrival, ehk said 1 tund hiljem kooli minna, kõik tunnid toimusid, aga lihtsalt need olid lühemad , aga kuna mul on nagu nii late arrival , siis sain ma minna 2 tundi hiljem kella 9.50 :) Mul pole häält, kurk valus ja nohu ning kõha, ehk siis olen haige, kooli pidin ikka minema. Läksin klassi ja meil toimus tuletõrje õppus, pidime kõik väljuma, ja minema ületee murule. Homme neljap. teeme kokanduses monkey bread'i :D , animal biology ajal toodi mulle jälle roosalipike koos kirjaga et ootama sind järgmine aulas. Läksin siis aulasse, umbes 35 inimest oli sõime pizzat ja jõime kokat, ja sõime küpsiseid, krõpse jne.. Siis pidid kõik ennast tutvustama, ja järsku kuulen, et Tere, ma olen vahetusõpilane saksamaalt, woah:D lahe, Pärast seda läksin rääkima, ta pole YFUga vaid mingi muu organisatsiooniga ja ta on junior ehk 11. klassis. Seal olid kaks tüdrukut veel leedust, aga nad pole vahetusõpilased, tegelikult võibolla oli seal veel vahetusõpilasi , aga kuna ma ei kuulnud sest osad rääksid ikka väga vaikselt, siis ma ei kuulnud.
Ja ma pidin jooksma, et klassi mitte hiljaks jääda, ikka jäin hiljaks umbes 2 min. Läksin klassi, mõtlesin, et nüüd jään küll peale tunde, aga õnneks õpetaja ei ütlend midagi, JESSSS:D
Ma mõtlesin, et iseloomustan oma õpetajaid ka, animal biology mr.Theimer on selline vanem meeste rahvas, selline huumorikas ja lahe:D culinary arts õpetaja mrs. Kerby, on noor, kõva häälega ja väga lahe :D american studies õpetaja mr. Albinak on väga kõva häälega, noor, ja selline ajaloo armastaja:D american studies teine õpetaja mrs. Plackett, on ka kõva häälega noor, ja sõbralik. Vahepeal on neid team day, siis õpetavad kaks tundi järjest koos. Hispaania keele õpetaja on lemmik, mr. Kaislen, vahepeal sa ei saa aru kas ta irooniseb või mõtleb tõsiselt, nimetab oma õde hispaania keeles suureks vaalaks, jne, igatahes on ta vist kõigi lemmik õpetaja:D kehalise õpetaja nime ma ei tea, ta on ka noor, ja sõbralik:D igatahes, kõik õpetaja on üli lahke, ning nad ei kohtle mind nagu ma oleks mingi eriline, keegi ei aita eraldi vms, aga see on hea, sest kunagi pean ma ise ka hakkama ju õppima, preagu aitavad kodus host vanemad kodutööga, kui hakkama ise ei saa.
Täna on koolis open house, kus laste vanemad lähevad kooli ja käivad lapse teekonna koolis läbi, ja räägivad õpetajatega. Võibolla lähen Pom Pons ide katsetele , see on nagu cheerleader aga ei pea oskama igast saltosi vms, igatahes vaatan veel , sest trennid on vist hommikuti ja pean ärkama kusagil 5???? Katsed tulevad millalgi septembris.
Ootan juba reedet, kus lähen vist kooli jalkpalli mängule (usa jalgpalli) ja laup. last fling, mis on ÜLI suur festival, siin tänavad pannakse kinni ja tänavatele pannakse atraktsioonid ja bändid esinevad jne. päevas käib umbes 10 miljont inimest, wow.. Pühapäeval või laup. lähen võibolla, ühe vahetusõpilase järvemajakesse, ja esmasp. on meil vaba kuna siin on labor day. Alles teisipäeval kooli.
Emme ja vanaema ma helistan teile siis kui isa saadab selle sim kaardi , millega saan helistada, aga ma ei tea millal.
Byeeeeeee.

Kommentaare ei ole: