reede, 25. september 2009


Okei, alustan jällegi sealt, kust pooleli jäin - neljapäevast.
Ma eriti ei mäleta midagi tähtsat, aga peale kooli käisin vahetusemaga põlvikuid ostma, kooli jaoks, et mängul näha välja nagu Redhawk. Otsin ühe paari valgeid ja ühe paari punaseid põlvkuid, sest koos neid küll ei müüda. Siis käisime veel Wal-martis, Targetis kooli riideid vaatama, seal oli küll, aga need oli väga koledad, niiet jäi ostmata.

Reedel peale kehalise tunniajal läksime klassiga kesklinna Jamba Juice, smoothid ja igast asjad, osad kes tahtsid, läksid Starbucksi, ma valisin Jamba Juice.
Siis õhtul läksime mängule, mis toimus kusagil 30 min kodust. Redhawks vs. Tigers , okei ennem olin teada saanud, et eelmine aasta, kui oli Tigersite homecoming game, valisid nad meie kooli, ja me saime haledalt pähe. Nad olid ka mänginud 3 mängu ja kõik võitnud. Mäng toimus nende koduväljakul, kuna meil pole see veel valmis, tegelikult, peaks see valmsi saama selle aasta homecoming mänguks, ehk siis 23 oktoober vms. Haaaa, tüdrukutel olid leopardi mustridega seelikud ja pluusid, aga nad on ju tiigrid :D ?? loodan, et saite aru :D
Usa jalgpallil on 4 veerandaega, ( ma mõtlen, nagu tavalisel jalgpallil on 2 poolaega ) ja need kestavad 12 min. Poolajal, ehk siis kui 2 veerandaega oli täis olid nad võidus 17 : 0 , kolmanda veerandaja lõpuks oli nende skoor 27 : 0 , siis viimasel veerandajal , viimastel minutitel tuli TOUCHDOWN ja lõpuskoor jäigi 27 : 11 , vist.
Ennem lõppu käisin vastaste dribüüni alt läbi, tahtsin osta juua, alguses kardsin, hiljem mitte, kõigest mäng ju.

vasakult teine, on minu hostõde





Ning ma vahetan pere, tugiisik käis siin ja ütles , et max 1-2 nädalat läheb , aga eile sain täis 2 nädalt nii et ma ei tea. Aga ega mul kiiret pole, perevahetuse põhjus on, et ma ei saa vahetusõega läbi. Leidisin laua pealt paberi, kus ta kirjutas minust, mis talle ei meeldi, kirjutan siia ka mõned asjad , ning selgituseks ütlen, ka mõned asjad, sest ma ei nõustu ühegi asjaga :
1)Räägib eesti keeles ( ta vist mõtleb seda, kui ma olen talle eesti keelt õpetanud )
2)Toa tuli ( okei, olen jah kogematta jätnud 2 -3 korda jätnud tule põlema kui vetsu lähen )
3)Ei ole õigel ajal valmis ( see juhtus ka ainult 1 korra, nüüd on pigem see, et küsin mitu min. veel kui välja läheme, ta ütleb et 5 , ootan siis mingi 10 ming tema järele )
4)Hommikused tujud ( ma ei tea kas te mäletate, aga eelmises postituse kirjutasin, kuidas ta ütles hommikul, et müslibatoon pole mõeldud hommikusöögiks vaid lõunaks, ja mis hommikusused tujud, ma ei puutu temaga hommikul kokkugi )
5)Ei võta vahetusõe nõuannet kuulda ( see oli ka ainus kord, kui ta proovis mulle guitar herot õpetada kuidas medium levelile saada, ja ma ütlesin ,et mulle meeldib teistmoodi rohkem )
6)Ütleb, kus inimesed on pärit, et teda vaid vihaseks ajada ( hahahaha, näiteks kui tuleb mingi saade, ja mehe nimi on Vladimir Võsponjo vms, siis ütlen et ta vist on Venemaalt pärit, loogiline ju ).
7)Keeldub sõpru saamast( mul pole aimugi kust ta selle mõtte sai, aga seda tean kindlasti, et see on 100 % vale)

Need olid mõned asjad, see list oli algselt tegelikult lk pikk.

Laupäeval käisin sünnipäeval. Super sweet 16, kinkisin Starbucksi kinkekaardi ja Eesti kommid :) Igatahes, väga lõbus oli üksik asju ei viitsi kirjutada.

Pühapäeval oli usa jalgpalli päev, nagu tavaliselt, ja ma käisin maniküüris ka :D, ülimõnus oli, küüned näevad nüüd palju tervemad välja ja kasvavad ja kiiremini :)
Siis tegin ISE Eesti õhtusöögi Hakkliha kapsaga ja kartulid :


ja magustoiduks kirjut koera :


rõhutaks veelkord üle, et tegin ISE :D

Ning ma nägin ühes poes, kus on enamus asjad ülemaailmselt KISS siidreid, kodus igaksjuhuks vaatasin üle, ja need on EEEEEEESTIST :)

Esmaspäeval vahetasime kehalise tunde, nagu ma olen rääkind , et iga 4 nädala tagant vahetame, seekord oli valida :
1)Kick-Boxing
2) Watersport (vee sport)
3) Gymnastica
4)Girl Team sport
5) Tennis

Algselt olin otsustanud valida gymnastica aga kuna see oli täis, siis valisin girl team spordi jälle, aga seekord on vähem rahvast ja palju lahedam õpetaja.
Näiteks, hakkame me seal tunnis tegema särke endale, kuna nt. kõigil, poistel ja tüdrukutel on kooli särk :

Teisipäeval tutvustasime ennast, ja pidime kõik ütlema oma keskmise nime loo, mina olin ainuke, kellel pole keskmis nime, siin on see üli populaarne, kõikidel mu peres on teine nimi, aga enamasti seda nime ei kastutata.


See toimus reedesel mängul poolajal.

Näiteks, kui sa jääd tunnis magama, siis sind keegi üles ei aja, tegelikult see oleneb õpetajatest, aga nendel on ka üldiselt suva.
Siin tohib nätsu närida tunni ajal, süüa ja juua tohib ka ükskõik millal.
Sul ei tohi olla seljas T-särk või pusa, mis sisaldab kirja roppusega. Sa ei tohi spikerdada, kui spikerdad siis võidakse sind koolist eemaldada 10 päevaks. Ning sa ei tohi kellegi pealt vahetunnis või lõunal kodusttööd maha kirjutada, ma ei tea mis siis juhtub aga kindasti midagi halba :D
Ahjaa, ning esmaspäeval toodi meile animal biology klassi tarantlid, :D

Teispäeval, ma ei mäletaks, et midagi erakordset juhtus peale selle,et hispaania keeles, üks tüdruk China, kes läks vetsu, ja ei küsind. Tuli Mr. Kaisling meie juurde, ja küsis, kas tahame ta eest ära peita, et kui ta tagasi tuleb, siis meid klassis pole, okei läksime siis mingisse üliväiksesse kõrval ruumi, kus ootasime mingi 10 min:D Ta tuli siis tagasi, ja ei saanud aru ,
, kus kõik on :D
Eile, kolmapäeval, ootasin ma bussi 20 min, tavaliselt on minu buss esimene aga seekord oli viimane. Lõpuks tuli ta ja vabandas koguaeg ja jagas bussis kommi.

Täna, animal biologys mängisime terve tunni bingot, kõik võidsid ja said väikse pakki komme. Culinary art'is tegime demot, ja saime küpsiseid . homme teeme seda sama, mida õpetaja täna demonsteeris, järgmine nädal teeme vahukoort :)
Kolmapäeval alustasime american studies filmi vaatamist vaatasime siis kaks tundi järjest filmi ja raske oli mitte magama jääda. Täna vaatasime edasi ja jõudsime lõpuni.
Otsin täna koolist T-särgi, mis on võrkpalli mängu oma, aga 6 dollarit sellest läks rinnavähi toetuseks, niiet siiski heal eesmärgil :)
Hispaania keeles mängisime täna bingot ka ja ma võidisin nurkade mängus, yayy.
Kehalises õppsisime usa jalgpalli ja mängisime ka veits.

* Varsti oktoobri alguses on tulekul 5 päevane nädalavahetus , see on nagu vaheaeja eest, mida meil siin oktoobri lõpus pole.
* Näiteks, kui sa ühe trenni puudud usa jalgpallist siis TP su maja ära ( siinkohal tänaksin Elarit ;) ( TP tähendab, et su maja juures olevale puule visatakse vetsurullid , võibolla olete filmidest näind ? )
* Sügis on vist siia ka kätte jõudnud, aga soe on ikkagi , kusagil 23-25 kraadi, vihma sajab harva minuarust.
* Homme on usa jalgpall, ootan juba:) Ja järgmine reede on ülisuur jalgpalli mäng Central vs. North , meie suurim rivaal:D
* Olen unustanud paar Eesti keelset sõna ära, näiteks, vahetusisa küsisi kuidas on siga eesti keeles ja mul ei tulnud alguses see sõna meelde.


Blizzard, kutsu , kes on igapäev animal biologys, täna oli ta meie laua peal terve tund :)
(Keku, kas meenutab sinu Bärryt ?)


Loodan, et on piisavalt pikk postitus, kuna see võttis kaua aega, ja ohverdasin ennast, ja ei vaadanud 30 min Runway'd .

Tsäu :)

Kommentaare ei ole: