neljapäev, 8. oktoober 2009


Palun vabandust, et pole kaks nädalat kirjutand, igapäev olen kuri enda peale, et ma ei kirjuta !
Alates pühapäevast olen tahtnud kirjutada aga olen edasi lükkand, nüüd võtsin ennast käsile.
Okei, probleem, miks ma eelmine nädal ei kirjutand oli see, et ma olin haige, palavik, kõha, nohu, peavalu. Haigeks jäin reedel, kooli ka ei läind siis ( mitte eelmine, vaid üleeelmine reede) olin kurb, kuna mängule ei saand minna :(
Aga võtisime mängu ikka :)
Nädalavahetusel olin lihtsalt kodus. Kuna palavik oli ka esmaspäeval, otsustas ema mind arstile viia, okei, läksime siis täitisime mingi 100 paberit ennem ja siis läksin sisse, rääkisin loo ära, mis mul on ja siis võttis ninast proovi kas on gripp, ütles et 10 minuti pärast saate teada.
Ootasime siis 5 min , tuli tagasi, vastus oli et jah on gripp.Muideks mulle on tehtud igaaasta gripi vastu süst, ja nüüd muidugi kui 1. korda polnd, siis kohe saan, tore. Aga ma ei tea kas te teate, aga seagrippi tunnused on täietsi samad nagu tavalisel grippil, võeti siis proov, kas sea gripp , 10 päeva pärast pidime teada saama, täna on 9. päeva, niiet äkki saan homme teada, muideks mu hostõel, kes ei ela kodus, vaid käib ülikoolis oli seagripp, ja koolis pidavat ka paaril olema.
Öeldi, et kooli võib minna neljapäeval, ma puudusin koolist siis 4 päeva, mul on palju asju järgi teha, aga saan hakkama.
Kooli minnes , kõik küsisid et mis on, et me mõtlesime et sa kolisid ära:D ma vastastasin , et mul oli gripp , nad : seagripp väää ??? Mr. Kaisiling ütles, et tore et ma tagasi olen :)
Reede oli North vs. Central game, ilm oli ülikole, vihma oli sadand terve päeva, mul oli siis seljas, kooli pusa, vihmakeep, vihmavari ja tekk + kindad ikka oli külm, aga suva sest see oli hea mäng, sinna sain ema ja isaga, ja seal sain kokku sõbrannaga.
Siis teine sõbranna, kellega lõuna, saatis sõnumi, kas ma mängul. Ma ei vastand igaksjuhuks, kuna äkki teine solvub, sest lubasin mõlemaga minna.

Ahjaaaa, keegi müüs särke, särgi peal oli kirjas pilt ühest kuulsast jalgpallurist, kes tegeles varem koerakaklustega , ja oli kirjas Guess whose our side ? North maskott on huskyd,ehk siis koerad, ja umbes, et ta on meie poolt. Koerte kaklused on illegaalsed, ja siis reedel üteldi et kõik peavad need särgid seljast võtma või need tagurpidi pöörama, muideks mu õde kandis ka seda särki :D Naperville north'il olid ka särgid meie jaoks ja nende omad oli 10 x hullemad, neil oli kirjas: Only the Central girls are easyer than this game ( ainult Central tüdrukud on kergesti kättesaadavad, kui see mäng). Eelmine aasta, me kaotasime neile, aga see aasta me VÕITSIME 24: 21 , niiet suht tasavägine oli !

Laupäeval oli YFU orientatsioon, mida ma augusti lõpust olin oodanud :D
Pidime olema seal kell 10.00. Samal päeval oli teisi vahetusõe ülikooli külastus päev, kuhu isa, ema ja õde läksid, viskasid minu ära, ja sõidsid siis teda külastama.
Sinna saabudes, kõik peaaegu olid juba kohal, kuna me jäime 30 min hiljaks. Istusime maha Iris oli ka juba seal(lõuna-koreast vahetusõpilane), kuna ma olin tema jaoks säilitand 4 iirise kommi, siis viisin talle need, ta oli nii õnnelik :) eelmine kord lubasin talle, et viin, kuna Iris on peaaegu nagu iiris :D:D
Seal oli paar uut ka, keda eelmine kord polnud. Istusime siis, ja pidime kirjutama lehele, et mis on kõige lahedam kogemus , mis sa teind oled siiamaani, ja mis klubides sa oled, kui vanad su host vennad /õed on, mitu inimest su koolis käib. Ja siis üks läbiviia võttis lehed enda kätte ja hakkas vihjeid andma ühe inimese kohta, ja pidime ära arvama kes see on.
Ma panin oma lahedamaks kogemuseks Bears game. Siis ta ütles, et see, kes bears game'il on käind, kõik olid woow, sul täiega vedas :D
Siis meid oli pandud paaridesse juba varem, ja pidime oma paarilise leidma(lehel olid nimed kirjas) ja anti ühed lehed ja pidime need täitma.
Ja siis pidime rääkima oma paarilisest, umbes kus ta elab , kus koolis käib jne.
Siis läksime gruppidesse, pidime tegema YFU reeglitest jutu mida teha ei tohi, umbes et: elas kord poiss, nimega Leo, kes oli vahetusõpilane, ta läks usasse, suitsetas seal ja tegi narkootikume. Ja see kellel oli rohkem reegleid mida teha ei tohi võtisi, meil oli, aga millegi pärast anti suvaliselt võit teistele :D, siis rääksime kuidas ei ütelda asjadele:D
Mul oli koguaeg nii naljakas, et ma ei saanud keskenduda, mida nad rääkisid :D:D:D
Õhtusöögiks olid tacod , nämmmmmmmmm.
Tehti lõke välja, aga ma rääkisin oma 2 . tugiisikuga perevahetus.
Põhimõtteliselt, kui ma pere vahetan siis 99% ei satu oma kooli, ega linna, vaid teisi osariiki. EIIIII, ma ei taha teise osariiki, ega linna ega kooli.
Pärast seda, hakkasime filmi vaatma,osad vaatasid friday the 13th, aga osad kes kardsid vaatasid mall cup , teisis ruumis, seal peres, kus orientatsioon oli, neil oli üle 2000 filmi :OO
Ma vaatasin mõlemat filmi, sest friday the 13th on õudaks, niiet jooksin ühest maja otsast teise ,filmi vaatama.
Rääkisin ühe poisiga saksamaalt, kes on varsity jalgpallis, wow, mul ikka suu lahti kuidas ta sinna sai, ta polnud ennem kunagi mänging.
Pärast filmi läksid magama kõik.
Hommikul oli hommikusöök kell 8.00, sõime, siis hakkasid jälle sessioonid, jälle oli liiga naljakas , et keskenduda.
Ahjaa, sain teada, et 2. vahetusõpilast käivad kooli , kus õpid 42 inimest :OOOOOO senioreid on 9 .
Kella 12. tulid vanemad, ja me ei tohtind kuualata mida nad räägivad, vaatasime siis filmi, osad mängisid kaarte. Me vaatasime John Tucker must die.
Siis ma kuulsin ühelt Jaapanist tüdrukult, et tal ühes klassis eestlane, ma kohe , et ohh et äkki jaapani võp annaks talle mu numbri, siis järgmine hetk, et ei, ega ma siia eestlastega suhtlema ei tulnud:D Ma vist rääkisin ammu , et seal majas kus orientatsioon on olnud umbes 27 vahetusõpilast, kõikide vahetusõpilaste pildid on seal on üleval, kõik ei mahtnud ära.


ja üks eestlane ka :)
Küsisin, et kas ta oli hea vahetusõpilane, ja vastuseks sain, et üks parimaid kes on olnud.
Ja seal oli üks tugiisik , kellel on preagu 2 vahetusõpilast, ja tal on varem olndu üks eesti poiss, 2 aastat vist tagasi, ja nüüd jõuludel tuleb see poiss tagasi chicagosse.

Aga samas, ma igatsen eesti keeles rääkimist.
Tulime tagasi, ja siis aitasin emal , halloweeni kaunistusi välja panna, ning maja näeb välja nüüd selline :)


Esmaspäeval läksin kooli ja esimeses tunnis , üks tüdruk, kes minuga samas lauas ütles, et ma käisin eile kirikus, ja seal olid 2 eesti poissi, kes kogusid raha annetusteks, ja nad rääkisid ,mis nad teevad eestis, et nt. meil on naistekandmis jooksmised, ja siis ma seletasin talle mis see on:D:D:D
Ja siin on nii külm juba, järsku läks külmaks nt esmaspäeval oli 7 kraadi. Aga täna kolmapäeval oli 15 :)
Mul oli teisipäeval klassi ees ettekanne Boxeritest (koer), ma täiega põdesin , et raudselt keegi plaksuta, kuna ennem on alati plaksutatud. Läksin siis klassi ette, tegin ära, ja hull plaksutamine algas, yessssss:D:D
Täna, oli mul late arrival, aga ma läksin 9.15 kooli, kuna emal algab töö juba 9.30 ja ta ei oleks jõundund tagasi,tund pidi algama 9.40 , okei istun seal, siis vaatan et sõbranna tuleb ratastoolidga nurga tagant, küsisin et mis viga, ta et nad leidsid ratastooli, hahaaa:D kutusid mind endaga kehalise tundi, kuna nad kasvatajad:D lihtsalt rääkisime juttu, ja mõtlesime plaani mida me chicagos teeme, lähme michigan avenule, millienum park, ja miljon asja veel, ma juba OOOOOOTAN. ma siis juba pea 2 kuud olnud, chicago 45 min kaugusel ja ikka pole käind kesklinnas.
Eile oli võrkpalli mäng, mäletate ma ostisin ühe roosa särgi koolist, ja eile oligi see mäng, käisin seal sõbrannaga ja sain teada, et me olime aasta osariigi 1. tiim , muidugi me võidisime mängu :) Kõik see oli rinnavähi jaoks, nad kogusid üle 120 000 tuhande krooni.


*Täna pärast kooli, rääkisin ühe leedukaga, kes ütles, et Vobonzi (kool, minu linnas) on ühed eestlased, ahh, ma juba väga hämmeldunud, et kuidas siin nii palju neid on :D:D

* Mu õel tuleb sünnipeäv 17 okt. aga külalised tulevad see nädalavahetus pühapäeval.

*MUL ON 5 PÄEVANE VAHEAEG, täna oli viimane päev , neljapäev, reede, ja esmaspäev on VABA, yeeeeee :

*Täna oli newcomers club, aga ma ei läind kuna see oli american stuides ajal, ja me vaatasime filmi, kõht oli juba täis.

*Mu pere ütles pühapäevl, et ma olen siin vähemalt 1 semestri lõpuni ehk jaanuarini :) yeeeee, ma nii õnnelik :):)

*Mul hakkab ülejärgmine nädal homecoming week, yeyyy :):)

* Ootan juba mängu, reedel Central vs. Whitne North

Yfu orientatsioon:



Tsauuuu, ma lähen nüüd perega aega veetma, ja arbuusi sööma !!





4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

miks üldse perevahetada tahad ? või mis asja.. ?

Jane ütles ...

mina ei taha pere vahetada, ega mu pere vaid mu hostõde tahab et ma läheksin, ning tema käes on selle pere võim ..

Piret ütles ...

ma loodan, et sa ei pea pere vahetama:) Miks su õde üldse tahab et sa läheksid?
kuids sul niii palju eestlasi seal piirkonnas küll on????!!!:D:D

Jane ütles ...

tegelikult, ma juba ajutises peres, järgmises postituses kirjutan, eile lahkusin perest. otsitakse juba uut pere !
sest õde on kade, vähemalt nii räägivad tugiisikud.
ja ma ei kujuta ette miks mul nii palju eestlasi seal on:D