neljapäev, 17. september 2009



Jälle on nädal möödas, ning kirjutanud pole. Kirjutan edasi sealt, kust pooleli jäin.
Eelmine neljapäeval jäin koju. ESIMEST KORDA :) kohe väga mõnus oli.
Reede käisin kooli, ja reedeti on kooli fun-friday (lõbus reede) kus näiteks kehalises saime õpetajalt popsicle ( need on nagu mahla pulgad, peenikesed kile sees ) ja reedeti on spirit day, kus kõik käivad punaste ja valgete riietega, eriti cheerleaderid. Ning mul american stuides raamatu peale test, raamatut ma muidugi ei lugend ja vaatame kuidas läheb. Testid tunduvad olevat suht kerged, kuna igal pool on nii, et umbes 4 varianti kirjutatud ja pead valima nende seast õige, tundub kerge, oleks Eestis ka nii, oleks ajaloos kõik viied ning nad parandavaid töid nii kaua -.-, ma tegin hispaania keele töö 2 nädalat tagasi ja ikka pole tagasi saanud.
11.09.2001 toimus suur katastroof New Yorgis,kuid koolis sellest ei räägitud.
Reede käisin ma esimest korda oma kooli mängul , mis ei toimund koduväljakul kuna minu kool on remondis, samuti ka jalgpalli väljak. Mängisime West Aurora kooliga, kelle maskottiks on Blackhawks, minu kooli maskott on Redhawks. Kuna me ei mängind koduväljakul oli meile mõeldud dibrüün poole väiksem ning meie kooli bänd ka ei esinenud.

Redhawks
Meie võidsime 41:17 , muideks see hooaeg on meil toimund 3 mängu, ja me oleme kõik võitnud.
Ma juba suhteliselt hästi saan aru mis mängus toimub. Muideks usa jalgpallile elavad inimesed ikka ülimalt kaasa, naljakaks on kuulda kuidas 60 aastane naine karjub vastas meeskonnale roppusi :D Ma olen tähele pannud, et ma ka vahel juba karjun : GO ! GO ! GO !
Mäng lõppes kuskil 11, pärast seda läksin hostemaga mcDonalsist läbi ja edasi koju.

Laupäeval oli lihtsalt lebo päev, päevitasin ja midagi erilist ei teinund, käisin korra shoppamas, sain endale lõpuks rahakoti, kuhu mahuvad usa dollarid.

Pühapäeval päevitasin, kuna siin on veel soojad ilmad siis pean viimast võtma. Pärast seda tegin trenni :D tegelt ma olen seda peaaegu igapäev teinud, õhtul oli mäng, mäletate ma rääksin , et hostisale meeldib green bay packers ja hostemale chicago bears ja pühapäeval olid mõlemad tiimid vastastikku, ja hostema , hostõde ja mina läksime siis Buffalo wild wings'i sööma ja seal oli umbes 30 telekat, kus kõik vaatasid. Kui kasvõi korragi näidati telekatest chicago bearse siis kohe GO BEARS GO BEARS, ja kui Packerised näidati kõik kohe : BOOOOOOOOOOOOO !!
Kõigil oli chicago bearside särgid seljas, ka minul ja umbes 5 olid Packersi särgid.
Kahjuks Chicago bearsid kaotasid napilt, kuigi neil oli väga hea pre-seasion. Koju tulles teadsin, et mul on esmaspäeval suur test culinary art'is , aga jällegi ma ei õppinud. Jällegi oli test valik vastustega. Ei tea kuidas läks, kui teada saan annan teada.
Esmaspäeval, lõunal kutsuti mind Chicagosse, ei tea millal lähen, loodan et varsti:)
ahjaa, näiteks kui sulle tuleb koolis vastu sõber/sõbranna siis tavaliselt hüütakse nimepidi, mitte lihtsakt tsau, vaid Hey Megan, Hey Nina, ja siin räägivad kõik perekonna nimedest, näiteks ma isegi ei tea kõikide nimesi kes istuvad söögitunnil minuga :D
Peale tunde, läksin Pom Pons katsetele, tegelikult need pole nagu katsed, vaid et kolm päeva õpid kava ja reedel on katsed , see kestis 2 h ja see kava oli üli pikk, ning seal olid kõik need kes sügiskatsetest edasi ei pääsend, ning kõik oskasid kava, niiet ma oli peaaegu ainuke loll, kes ei osand midagi. Sa pead esitama katsetel selle :


Kahjuks jääb selline asi ära:D

Teisipäeval tegime kehalises kasvatuses 20 min joogat ja 10 min lihtsalt lebasime maas ja puhkasime:D ja culinary art'is käis meil kokk külas, ja tegi meile süüa :)

Täna, kolmapäeval toimus american studies 2 rasket testi , ma isegi ei tea kuidas läks, sest ma õppisin nii vähe seda, jällegi olid valik vastusega, aga 2. osa ei olnud.
Ning minu american studies õpetaja sai väikse beebi , niiet meil oli täna asendaja , mingi väga nõme mees. Beebi nimeks sai Benjamin Michael Albinak.
Ma arvan, et esimest korda elus, olen ma rahul kõigi õpetajatega, ühtegi õpetajat ei vihka, ning kõik õpetajad meeldivad ning on väga lahedad, õpeajad räägivad õpilastega nii nagu nad oleksid suured sõbrad.
Mängisime täna kehalises jalgpalli ( tavalist nagu Eestis) ning seda õpetati meile:D
Mu buss, mis on tavaliselt 1. jäi täna väga hiljaks, olin peaaegu paanikas, ja mõtlesin , et kas jäin maha, et ei saa olla, ma olin nii vara kohal, helistasin isegi hostemale aga lõpuks saabus buss viimasena, bussijuht vabandas, et oli teises kohas lapsi viimas.
Ootan juba 3. oktoobrit, et teisi vahetusõpilasi näha.
Paar pilti ka :
Ma olen pettund, et usas on vene pood, ma juba olin nii õnnelik, midagi siin ei meenuta mulle vene keelt, aga ...
Add Image

YFU pool party

Hostõde vasakul ja tema sõbranna Caley paremal, koolis.

Seal, kus mängu vaatasime, kõigil Chicago bears särgid seljas.

Täna, kui buss hiljaks jäi :D

Peale mängu, näomaaling kooli värvides ja kooli pusa:)

Ma vabandan, et osa pildid on väga udused, kuna need telefoniga tehtud, ning mu digikas on hakkanud ka pildistama uduselt.
Nüüd lähen sööma, hostema söögi aroomid on isegi tunda siia, minu tuppa 2 korrusele, uks kinni:D



Kommentaare ei ole: