neljapäev, 10. september 2009

nädalake möödas

Okei, jälle ma pole nii kaua kirjutanud. Olen pettunud endas.
Pooleli jäin neljapäevast, kus ma midagi erilist ei teainud, peale kooli, ja reede, peale kooli viis host isa mind lõuna-korea vahetusõpilase juurde, see asub umbes 20 min kaugusel, aga kuna me läksime tipptunnil, siis host isa koguaeg vandus, ja mul oli selline tunne nagu mina olin süüdi, aga ei olnud ju !
Selle vahetusõpilase nimi on Iris, tegelikult ta nimi on hung jong ??? aga kuna seda on rakse hääldada siis ta inglise keele õpetaja mõtles talle nime välja, ja näiteks tal on 4 tundi igapäev ja üks tund kestab 90 min, see minu arust halvem variant. Irsis elab koos host ema ja host isaga , väiksemas linnas kui mina ja neil oni VÄGA armas koer Bebop, nii lahe nimi mu arust :D
Iris rääksi Lõuna-koreast, et enamus inimesi magab maas, ja vanaaasta õhtul saavad KÕIK inimesed aasta vanemaks, ja kui sa sünnid siis oled sa juba 1 aasta vana:D Õpetas mulle korea keelt : kamagi -vares, ja sarang hee - ma armastan sind.
Iris'e host vanematel on majake Lake Genevas, teadsin ainult et see on põhja poole, ja sinna sõitu on umbes 2 h. Okei, hakkasime siis reede õhtul sõitma sinna, ja umbes 1, 5 h olime sõitnud ja nägin silti : Welcome to Wisconsin ( Tere tulemast Wisconsin'sse) aaa, okei tore, olime juba teises osariigis. Mulle küll midagi ei teatatud:D
Irise host vanematel on 1 kaater ja üks purje laev, läksimegi laupäeval kaatriga järve peale, kus oli üli palju teisi kaatreid. Palav oli ka, sõidisme aeglaselt ja vaatasime üliiiiiiii suuri maju mis seisid järve ääres, muideks Iris räägib küll inglise keelt, aga aeglaselt. Hiljem, sõidsime banaaniga, see lihtsalt niiiiii lahe :D kaater vedas meid järgi.
Pühap. käisime niisama linna peal ja siis sõidisime tagasi, kui koju jõudusin sain teada et host ema tütar koos mehega ja nende 2 last on siin.
Kuna esmasp. oli vaba päev kuna oli püha , siis kooli ei läinud, hoopisiki sõidsime jälle Wisconsinisse hostisa isa sünnipäevale, kus oli palju rahvast. Me sõidisme lahtise autoga, mis oli väga julm kiirteedel, ma istusin veel taga, mis oli veel julmem. Kui autost maha läksin ei kuulnud midagi, kuigi mul oli koguaeg kapuuts peas :S
Teispäeval oli tavaline kooli päev, midagi erilist ei toimub.
Täna on kolmapäev ja juba peaaegu nädalavahetus, see nädal ma lihtsalt PEAN minema mängule, sest ma pole sinna veel jõundund, avastasin et mul on koolis pood, kus müüakse kooli riideid:D Muideks, koolis riietuvad inimesed niii erinevalt, näiteks osad panevad üli uhked riided ja korralikud , aga 70 % riietuvad üli mugavalt, lühikesed või pikad pidzaama püksid, suur pusa, plätud, ja juuksed krunni üles, ja kooli :D
Enamasti ma lähen max. magama 10.30 aga nt. ükskord läksin kell 9 ????, ja keegi ei sunni mind vms. üles ärkasn 6.10 või 6.30, teie tulete siis juba koolist, haaaa. Teisipäeval käisin jooksmas, olen väga vormist väljas.
Ja ma olen viimased päevad ostnud omale lõuna, ja ma olen ostund kartuliputru :D:D:D Kehalises on mul hinded 100 % mis on A + + , yeey, Eile saime ühe töö kätte kus mul on 33/ 40 mis on normaalne, aga mu laua taga poisil oli näiteks 31/ 40 mis on minust halvem ja tema on kohalik. Ja eile, juhtus see et jäin magama peale kooli, siis kell 6.30 äratas host ema mind üles ja ma totaalselt arvasin et hommik, sest kell oli sama palju nagu ma ärkaksin hommikul, ja õues oli peaaegu pime, hakkasin alla minema ja võtsin rätiku kaasa, et minna pesema (nagu hommikul) ja siis kuulen kuidas host õde ja host isa räägivad all, ja siis hakkasin mõtlema, et mis mõttes et nad pole nii vara kunagi üleval:dDja siis sain aru.
Üleeile ajas hostõde orava alla :( ning siin on nii imelik hindamis süsteem kõik õpetajad hindavad erinevalt , kes paneb töö peale plussi, kes skoori vms. Irise host vanemad, ütlesid et võtaksid minu enda juurde, aga kuna tuba pole ja Irise tuba on ka päris väike. Mu tugiisik peaks tulema 2 h pärast täna, vaatab mis siis saab, sest nt täna host ema ütles et miks ma ei naerata kunagi, ta olevat helistand Irise host vanematele ja küsind kas ma naeratasin nendega olles, ja nad ütlesid jaa, ja nüüd minu host ema on pettund ???? ma naeratan koguaeg, kui ma oleks õnnetu , siis ma oleks sellest ammu teada andund:D
MA POLE ÕNNETU, kuidas nad aru ei saa, ega ma ei pea koguaeg olema ju suu irvakil laiali. Ma hostõega ei suhtle üldse, aga mul on ükskõik , sest ütledakse, et ei pea olema sõbrad vaid õed, peaasi, et ma temaga kooli saan. Näiteks eile hommikul ma sõin viimase müslibatooni ära, ja siis host õde küsis et kas ma söin ära, ma et jaa, siis ta turtsatas et : need mõeldud lõuna söögiks, mitte hommiku
söögiks.
Ma olen siin ülehomme 1 kuu olnud, ja mulle tundub, nagu 3 päeva, aeg lihtsalt nii kiiresti.
13 september on esimene mäng chicago bears ja green bay packers , jalgpallis, ja selleks ajaks me vist lähme kodust vahetusemaga ära , sest eelmises positituses rääkisn, et host ema bearside poolt ja host isa packerite poolt.




Bebop















Lake Geneva




































Ed Hardy õlu ???

















sõber :)




















halloween :)


















Iris sõpradega.



















Maisipõld























Maisssssss










yeey

































konnake sattus kaatrisse :(












































Kommentaare ei ole: