reede, 9. august 2013

3. päev Lollapaloozat

Okei, alustuseks pean kohe mainima, et see oli kõige kõige parem päev.
Ja mul tuli meelde, et laup. ehk 2. päeval ennem Lollat tuli Sarah mulle järgi ja me sõitsime ta õega ja kihlatuga Long Grove, mis asus umbes 45 min linnast, aga kuna me eksisime pidevalt ära siis läks meil 1, 5 h ja Sarah auto on mega väike ka ja üldse oli päris ebamugav istuda, aga vähemalt oli naljakas:D Kas ma mainisin, et Sarah sai just nädal tagasi load, aga 1 kuu tagasi auto? Jah, ta tegi asjad teistpidiselt..ennem auto ja siis juhiluba..:D

Igatahes nüüd pühapäevast
Kõige pealt tuli kella 11 paiku Sarah meile ja tahtsime minna Wrigley festile aga kuna me ei leidnud kohta üles algul, ja kui hakkasime ära minema siis muidugi leidsime, aga siis polnud parkimiskohta. Appi, parkimine Chicagos on selline nuhtlus et väga hull kohe:D Läksime hoopis Dinkel'sisse kohvi jooma. Rääkisime girltalki ja lihtsalt nautisime üksteise seltskonda
Saime Francescaga kokku umbes kell 3.30 paiku ja läksime kohe Tegan and Sara't kuulama. Pärast seda hakkas kohe Alt-J ja Fra tahtis kindlasti seda näha. Vahepeal oli meil paus ka ja siis käisime igast tasuta asju saamas. Appi ma sain nii palju Lollapalooza pahna, et ma ei tea kohe mida sellega teha, osad juba andsin õdedele:) Üldse seee oli mega hästi korraldatud konstert. Näiteks olid sellised punktid, kus sai oma veepudelit või camelbag'i(ehk seljakott kus on vesi sees ja siis sealt imed voolikuga vett:D) need on üli üli populaarsed. Üldse ma armastan seda, kui palju ameeriklased vett joovad võrreldes eurooplastega. See on teadatuntud stereotüüp, et usakad joovad palju soodat ehk limonaade, aga tegelikult joovad nad palju rohkem vett kui limonaadi. Ja see on nii vahva, ma ise üritan ka mitte limonaadi üldse juua ja preagu tuleb päris hästi välja. Ma ostsin sealt ühe veepudeli ka, kus sa pead otsa hammustama ja siis seal vett imema:D Ja muidugi kujunudus on ka üli funky. 

Peale Alt-J'd hakkasime kuulama Grizzly Bear'i, mis oli ka midagi meie maitsele, mõnusa vibe'i tekitas. Vahepeal hakkas meil külm ja pidime minema Perry lava juurde, kus oli see trippy muusika ja sai jälle keha soojaks tantsitud. Siis kuna mul telefoni polnud, lubas Fra enda oma kasutada, ja kuna ma teadsin, et üks sõber on ka seal siis saatsin talle sõnumi ja saime ka kokku. See on nii lahe tunne, kui pole sõpra aasta aega näinud ja siis järsku näed teda. Pealegi see polnud keegi lambine sõber, vaid inimene, kellega ma terve aeg Eestist skypisin ja ühendust hoidsin:)

Nii, siis üks asi mis oli ka ülimalt hästi korraldatud oli see, et vetse oli ülipalju ja kõik kuhu ma sattusin olid mega korralikud, muidugi olid need porter potties. Alguses ma kardsin sisse minna, aga kui ikka vaja minna on siis peab minema:D Ja need oli ülipuhtad hahaha võrreldes nendega kus Eestis käinud olin:D Tuli lihsalt oli tark ka, kui tahad puhast potti saada siis oota järjekorras kus on tüdrukud, sest nad alati korralikud ja kui suur häda ja oodata ei saa, siis mine järjekorda kus enamus on poisid, aga siis pead leppima sellega, et suur tõenäosus on saada musta potti:D

Igatahes, kui vahepeal pidime ära käima, siis nägime neid inimesi, kes istusid aia vastas, ja mõtlesime Fra'ga kas peaks neile ütlema, et nägime eile mehi sinna pissimas.
Tagasi tulles ütlesime ühtedele kuttidele ja kui me ära olime  läinud, siis üritasin hullult meenutada, kus ma seda poissi olen näinud. Jõudsime kohale ja mul tuligi meelde, et üks Eesti tüdruk Erle, kes oli käinud ka Usa's vahetusõpilasena Iowas ja ma olin tema blogi vahetevahel lugenud. Eriti meeldisid mulle ta pildid blogis, sest neid oli alati nii palju ja pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna ju. Ja siis olin tema piltide pealt seda sama poissi näinud. Igatahes, see jäi täiega kripeldama ja läksime tagasi nende poiste juurde. Ja lihtsalt läksin tema juurde ja ütles: Ma tean, et see on nüüd imelik küsimus, aga ega sa juhuslikult ei tea teisi eestlasi? Ja siis ta tõstis käed üles ja ütles kõva häälega ERLEEEE. hahaha nagu what are the odds?? Esiteks ei ole ma ta blogi leheküljele umbes aasta või kaks sattunud. Igatahes rääkisime natuke ja ta rääkis, et oli just Eestist tulnud paar nädalat tagasi. Tegime pildi ja jätsime hüvasti.

Siis läksime kuulama Dog Bloodi kus oli ka Skrillex isiklikult kohal:D Ma ei ole nüüd 100% kindel kas see on täiesti minu maitsele vastav muusika, aga vähemalt sai jälle sooja. Siis üks noormees soovitas kindlasti minna kuulama Major Lazer'it ja kui kuulasime teda, siis ta ütles, et üllatus ja järsku tuli Snoop Dog(Lion hahah) lavale. Pärast Major Lazerit oli väike paus ja istusime maha ja juba oli pimedaks läinud ja linna oli muidugi üli kaunis. Istusime maha ühe suure kamba kõrvale ja järsku hakkas üks noormees rääkima ja küsis, et kas sõitsin täna punasel liinil ja siis mul meenus, et tõesti nägin teda ka seal. Jälle, Chicagos on ligi 3 mln inimest ja siis näen teda. Mulle jäi ta meelde, sest tal oli Amsterdami cap ja ta rääkiski, et käis euroopas tuuritamas.
 Viimase esinejana tuli lavale Knife Party ja keda ma täiega ootasin!! Sest tuli ju lõpetada suure buuumi'ga!!! Lahkusime umbes 15 min varem, kuna ei tahtnud laup. õhtust sitatsiooni korrata ja sain isegi rongis istuma vuhuu!!
Igatahes olid need 3 päeva väga väga lahedad, midagi sellist, et ma tahan kindlasti järgmised aastad ka tulla!! Ja kõigil kellel on võimalus soovitan soojalt!!!











Olge sõbralikud üksteise vastu ikka!!

Jane

Kommentaare ei ole: