esmaspäev, 5. august 2013

1.päev lollat

Nii mu armsad sõbrad, esiteks on nüüd 3 päeva lollapaloozat läbi ja elu võib tänasest jälle normaalse kuju võtta. Te ei kujuta ette kui raske on 3 päev lihtsalt festivalil tantsida, pidutseda, muusikat kuulata ja suhelda.

Alustan siis esimesest päevast.

Kõigepealt nii palju, et mu armas armas pere ostis mulle sünnipäevaks 3-päevase Lollapalooza pileti, mille eest ma olen nii tänulik. Ka eelmine aasta sain tänu neile ühel päeval käia. Siis käisin kuulamas selliseid bände nagu FUN, Franz Ferdinand ja muidugi mu isiklikk lemmik RHCP.
Aga see aasta oli muidugi midagi teisel tasemel, sest sain Lollat nautida kõik 3 päeva. Ja muidugi oli see lihtsalt supper! Seda ei anna võrrelda mitte ühegi teise festivaliga kus ma käinud olen. Sest see kõik toimub Chicago kesklinnas, kus pimeduse saabudes lihtsalt avaneb maailma kõige ilusaim vaade. See võib-olla tundub mulle ainult nii(kuna Chicago on muidugi mu lemmiklinn). Igatahes, kuidas saakski olla üks festival mitte nauditav kui sul on kõrval maailma sõbralikumad inimesed, imeilus linn ja lihtsalt vägev muusika?

1. päev @ Lolla

Saime sõbrannaga kokku bean'i ees, ehk see suur oakujuline asjandus kesklinnas..kindlasti olete filmides näinud. Igatahes saime seal kokku ja siis läksime 1.30 paiku festivalile. Inimesi oli reedel kolme päevast kõige vähem ja ilm oli ka hästi mõnus. Hakkasime siis ringi kõndima ja tahtsime esimesena Icona Pop'i kuulata, aga meile jäi ette Toyota telk, kust sai igast freebiesi, ja siis mõtlesime, et miks mitte, sest Icona Popini oli ju aega. Tegime endale uued tatoveeringud(kehamaalingud) mis hiljem osutasid ülimalt popiks, sest paljud tahtsid meiega pilti teha. Unustasime end siis sinna telki, kuni mõistisime, et oii nad mängivad vist. Hakkasime lava juurde kõndima, aga sinna me ei jõudnud kuna vihma hakkas sadama ja meie kartsime enda uhiuued tatoveeringud märjaks teha...girls. Igatahes natukese ajapärast jäi vihm üle ja tahtsime süüa ja  väljusime festivali alast ning läksime Potbelly'sse, mis on täpselt samasugune võileva koht nagu Subway. Sõime kõhud punni ja läksime tagasi Lollapaloozale, läksime Crystal Castelit kuulama, ja kuigi me olime üsna üsna taga siis, sound oli hea. Peale CC tuli Imagine Dragons mängima, mis oli minu jaoks päeva kõige oodatum osa..Kuigi me olime päris lähedal seekord, siis oli sound väga halb ja kõik hakkasid karjuma turn it up.. ja siis korraga kadus elekter ja kõik jäi vaikseks umbes 15 minutiks. Siiski saadi kõik korda ja tehti vägev kontsert, pealaulja tegi isegi crowsurfingut, igatahes oli väga vägev vaadata kuidas keegi nii sisse elab ja nii tänulik publikule on.

Pärast lõppu liikusime edasi ja läksime Flux Pavillionit  kuulama. Üldse oli lavasid 8tk ja festivali ala oli üüüüüratult suur ja liikumine oli suhteliselt vaevaline. Kuidagi suutsime saada esimesse ritta ja sealt nautida. Veidike häirisid need inimesed kes seal olid, sest kuna see muusika oli selline trippy, siis oli arusaada, et inimesed on ka ikka väga ära trippinud ja narkootikume võtnud. Eriti tugev oli muidugi kanepilõhn, mida oli tunda iga 5 meetri tagant. Kuigi festivalil olid ka politseinikud ja ''karm'' kotikontroll siis olid ikkagi võetud oma asjad kaasa. Ning need pahupidi-ära suitsetanud silmadega inimesed häirisid ikka korralikult. Pluss visati iga natukese ajatagant tühi õllepurk üles, õnneks mul oli õnne ja ei saanud vastu pead.
Edasi läksime kuulama the killerist ja nautsime neid kuni hakkas külm ja läksime tagasi sinna kus kuulasime Flux'i  ja kuulasime Steve Aokit, kes muidugi suutis meid täielikult üllatada ja isegi nauditavat muusikat lasta.
Koju läksin rongiga, aga kuna inimesi oli nii palju, siis võttis see nii palju aega ja vagun oli ka muidugi pungini täis. Oleksin võinud minna isaga, kes oli oma paadi parkinud kuhugi dock'i, aga kuna mul polnud aimugi, kus see asub ning pluss oleks pidanud võtma veel watertaxi, et paadini saama, siis otsutasin üksinda minna koju. Ja mul pole ju telefoni ka:D
Muidugi on mu host isa lihtsalt kõige lahedam. Ta sai paar nädalat tagasi 50 ja ikka rokib täiega festivalidel. Ka tal oli 3-päevane Lolla pilet!
Aaaaaa ja nüüd põneva osa juurde.
Mäletate ma pidin Sarah üllatama? Igatahes kõik läks nagu valatult...except tema ja ta kihlatu oleks peaaegu minu pärast suurde tülli läinud, kuna kui helistasin Patrickule(ta kihlatule) ja tahtsin üle kinnitada, et kõik toimub nii nagu peab, siis juhtus nii, et nad olid just samal ajal autos ja Sarah kuulis et Patrick räägib kellegi tüdrukuga, ise olles ülimalt sneaky :Digatahes lõpuks sai kõik korda ja  Sarah paistis mega üllatunud, kui mind nägi. Aga kuidas ta saakski mitte olla, kui arvas, et ma ikka Eestis:D Nii armas oli teda näha ja natuke nendega olla. Kuigi mul oli ikka veel kõva jet-lag, siis väga kaua et saanud nendega olla, sest uni kippus silma.

Olge ikka armsad ja sõbralikud:)

Jane

Kommentaare ei ole: