esmaspäev, 25. juuli 2011

still day three

Üleeile oli isa sünnipäev, panin äratuse kella 6.45 sest tahtsin kaunistada maja, ema jättis igastasju, mida saaksin teha. Öösel oli mega torm mingi 3 paikku, ärkasin sellepärast ülesse. Hommikul olin ikka mega väsinud, kaunistasin natuke, ja siis ärkasid õed üles, tšekkisime tordi üle, nad olid mega excited :D Isa ärkas hoopis like 10ish. Pidime u. kella 12ks minema jahile, aga jõudsime sinna mingi 4 paikku. JJJJJAAAAAAAAAA JANE sai vanematelt telefoni, blackberry alguses oli ikka megamega harjumatu aga praegu juba täiega meeldib, parem kui iPhone. Igatsesin täiega textimist, ja kõik unlimited jälle. Mul on ikka maailma parim hostpere. Igatahes leppisime Mariahga kokku, et lähen tema juurde poole 6ks, aga plaanid muutusid ja ta tuli mulle hoopis järgi kella 7ks. Läksime siis Wickers festivalile, nagu blockparty aga 1000x rohkem inimesi. Ma olen käinud ühel sellisel aga see oli seoses pride paradiga. Wickers festivalil oli ikka mega mega palju rahvast, nii diverse, enamus olid hipsterid, see oligi selline hipsteri town. Saime seal kokku Maggie ja Simoniga, kõndisime ringi, mega palav oli ka. Seal lasti ainult dubstepi, toimus palju assgrabbingut random. Vahepeal käisime me pubis. Hakkasime pärast mingit söögikohta otsima ja ei leidnud seda mida Mariah tahtis, ja läksime siis random sushi restosse, turned out to be soooooo good. Ma pidin tegelikult kell 10 juba kodus olema agaaaaaaaa me hakkasime sealt alles kell 10 minema ja ma pidin tulema 3 erineva rongiga. Josiel ja Tessal oli babysitter ja siis textisin et jään hiljaks ja see oli OK õnneks, isa ööbis jahil, sünnipäeva puhul.
aga anyways kui hakkasime blue line metroole minema oli järjekord ikka mega hull. Üks poiss ei lubatud sisse kuna tal polnud särki seljas ja siis küsis, kas ma saan talle anda hahaha yeah sure, show everybody my bra then. Ta ikka kuidagi sai sisse, ilma et ma oma särkki ära pidin võtma :D
Peroonil oli nii palju inimesi, lihtsalt istusid maas, jalad rippusid üle perooni ääre, kui rong tuli oli see mega aeglane, ja kui lõpuks peatus, inimesed plaksutasid ja H5'isid. Võtsime siis blue line ja sõitsime Jacksonisse, kus vahetasime red lineile ja siis Maggie hakkas beatboxima , boootz and catzz. ja mina plaksutasin ja mariah karjus yeye ja simon tegi ka midagi, hea teos tuli kokku. Läksime rongi ja siis tegime seda edasi, siis kaks random black dude liitusid ja hakkasid räppima Maggie beatboxi saatel...pärast vagunis olnud inimesed kõik plaksutasid. Rongis mängisime veel big bootyt ja ninjat, elusees polnud varem kuulnudki. Mina ja Mariah tulime Belmontis maha ja Mariah ootas minuga brown line. Sain ilusti koju ja kõik korras.

Kommentaare ei ole: