neljapäev, 28. juuli 2011

day whateveritisjustdontwantittoend













apppppppi, ma ei tea mida kirjutada, ma juba nii sassis nende päevadega, tean, et olen siin preagu 8ndat päeva, aga blogis still stuck with day three hahaha, anyways, väga tegus on olnud, igalpool käinud ja tegutsenud, jaa MARIAH kolis minu juurde, niiet eriti supper, et parim sõbranna minuga on :) Sarahga oli eile õhtul sleepover, väga suur söömisorgia oli eile, liigagi suur. Need fotod on tehtud viimase 2 päevaga.
Ma nii tahaksin juba, et läheksin collegisse siia, tahaksin nii väga et mu vahetusaasta hakkaks preagu:( NEVAH-EVAH ei taha siit lahkuda, hostvanematega on ikka suppersuhted ja kõik lihtsalt nii hea, et paremat ei saakski tahta.
Pretty please!
märksõnad, millest järgmistes postidudes rääkida: sarahga downtown, coliga somethingsomething, new music monday, climbing over the gates, curfew, mariahga rooftop pool, cheese cake factory, beach w/ mariah and pete, skimboard, w/ sarah ed debevics without mean waitress -.-

Kommentaare ei ole: