neljapäev, 21. juuli 2011

Day one

Officially olengi tagasi ameeeeerikas, parimat tunnet ei ole lihtsalt olemas.
Lend oli ka vägaväga mõnus, läksin läbi stockholmi ja hakkasin siis oma väravasse minema kui mind paluti läbi otsida, väikeste lapikestega võeti mu kätelt ja kohvrilt proovi ja siis mindi seda uurima, igakord kui ma lendan kusagile siis mind alati võetakse ''vahele'' ja see kord ka. Igatahes oli kõik korras, narkootikume ma ei vedanud. Lennuni oli mingi 1h aega ja mega igav oli, polnud isegi wi-fit. Siis tuli mu kõrvale istuma poiss ja küsis, et miks mind vahele võeti, ta oli usakas ja oli elanud soomes paar kuud, jäime rääkima kuni lennukisse minekuni.Lennukis istusin maha ja siis tuli mu juurde üks tädike ja küsis, et vahetame kohad et saad oma sõbra kõrvale, haha olin just hakanud oma kõrval oleva inimesega rääkima..awkward, aga väga hea tegelikult, rääkisime siis mingi 10 tundi, vaatasime filme jne. Ta oli pärit Oklahomast, kui seda kuulsin arvasin raudselt et mingi hillbillie või redneck, aga noup. Tema kõrval istus üks vanem mees, kes oli southern state'ist ja siis nii southern accent oli ka.. ta oli kunagi ammu mänginud Alamabas NFL'is.
Inglise keelega läheb ka hästi juba, 10 tundi harjutamisest oli abi i guess, lennuk jõudis chicagosse natuke varem, ja kuna Julianil oli 4 h järgmise lennuni aega tšillisin siis temaga. Poole ühe paikku ütlesin tsau, läksin välja ja, ei teadnud mis nüüd saab,kuna mul väga nõme phone situation, kaotasin oma usa sim-kaardi ära, vaatasin ringi ja ei näinud kedagi, siis vaatasin õue ja nägi et hostema on autos, siis märkas mind ja toimus paari minutiline kallistamine. Sõitisime lennujaamast koju ja mega imelik, kõik nii tuttav aga samas ka juba unustanud ära, rääkisime mis muutnud on. Josie ja Tessa olid iga õhtu lugenud, et mitu päeva on Jane tulekuni. Jõudsime koju ja Josie karjus kõrvalukustavalt JANEEEEEEE, ja jookisis sülle ja toimus paarikümne minutiline kallistamine, nägin uut kutsut ka, kes on mega mega nunnu puudlike ja Davis oli ka väga numps, tundis ära :) Mängisin Josiega, käisin dušši all ja siis jõudis Tessa koju laagrist, karjus ka JANEEEEE ja jooksis kallistama-musitama. Pakkisin oma väga vähesed asjad lahti :D ja siis tellisime pitsat........appppppi kui hea, chicago's style pizza, deep dish, õhtusöögi ajal Josie oli selline goofball, ta on nii suureks kasvanud, juba 4 aastane, tema lõbustas meid kõikki söögi ajal, väga süüagi ei saanud, koguaeg laugh. Pärast tulime minu tuppa mängima, peaaegu lammutasid mu voodi ära suure hüppamisega, siis Josie tahtis ,et loeksin talle juttu ka, täpselt nagu esimesel õhtul, kui sinna perre läksin. Pärast jäin peaaegu diivanile magama aga teadsin et Mariah pidi siit läbi astuma pool 9, üritasin täiega silmi lahti hoidja ja siis kuulen trepil samme jooksin vaatama ja oligi tema, niiiiiiiiiiiihea, Mariah usa parim sõbranna kohe kindlasti, rääkisime, sõime, näitasin veits Eestist piltte. William kutsus mind ka homme esinemist vaatama, ja küsisin , et kas tahab kaasa tulla.
ilmaga on ka head lood:D siin 37-40kraadi, elus sellist kuumust kogenud, väljas ma üldse ei olnudki. Õhtul kui Mariah jõudis 9 paikku siis oli 35 kraadi, konditsioneer ka väga enam ei aitta aga mul ülihea magada, kuna keldri korrusel külm.
Rääkisime juttu ja siis kuulsin hostisa häält jooksin vastu ja siis kallistasime ka terve sajandi. Ema, isa Mariah ja mina, täpselt nagu vanasti, selline tunne nagu oleks ainult 2 nädalat möödas. Kõik on ülihea, väga väga õnnelik, et taas nendega saan olla. Ema läheb homme New Yorki, midagi joogaga oli seoses, sõbrannaga ja tuleb pühapäeval aga isal on laupäeval sünnipäev ja siis oleme jahi peal.
Josie kiitis heaks(pitsa)






Selle tegin neile üllatuseks, kui ära läksin.
minu voodi!!! miss it


Stay tuned plixid ja poikad

Kommentaare ei ole: