reede, 4. detsember 2009

Thanksgiving and week after that

Heh, ma ei tea isegi, kust alustada.
Eelmine nädal oli ainult 3 päeva kooli ja trenni oli ainult 1 kord.
Tulin kolmapäeval koju ja ema sõbranna Minesottast oli meie juures, 6h autosõitu. Olin siis paar tundi kodus, ja õhtul kell 8 hakkasime sõitma Eesti majja, ( Chicago lähedal on Eesti maja, kus saab iga pühapäev Eesti toitu, ja seal esinevad vahel ka Eesti bändid, infot leidsin netist.) kus esines ansabel Kala, haha Seppo Seeman ja Venno Loosaar, ma ei ole selle bändi fänn, aga läksin sinna mõttega kuulda ja rääkida eesti keelt.
Rääkisin paari eestlasega, lihtsalt nii imelik oli eesti keelt kuulda, ja mul on eesti keele aksent, koguaeg pidin mõtlema ette, mida ütlen, aga inglise keelega seda enam pole, lihtsalt ütlen seda mida mõtlen, ja iga teine sõda oli oh okay, yea, really? kuigi ma rääksisin eesti keeles. Tahan juba näha mis vahetusaasta lõpus saab ja kui eestisse tulen. Koju jõudsime kell pool 1.
Järgmine päev oli tänupühad, alustasime juba hommiku vara mina tegin puru kooki ja hakkliha koos kapsa ja kartulitega, see oli ainuke asi mis söödi kohe ära, kõik kiitsid, muidugi mul oli abilisi ka :D
Meid oli 12 , kell 5 istusime lauda ja sõime lihtsalt 2 tundi !! Üldse tänupühad on usakate lemmikum püha. Magama sain kella 1st, aga ülesin pidin ärkama kell 4 kuna oli blackfriday ( järgmine päev pärast tänupühasid, shopingu päev kus on meeletud allahindlused ) Läksime isaga kahekesi, terve poe parkla oli kella 5ks juba täis, ja inimesed jooksid lihtsalt ringi oma kärudega ja krabasid mis said. Isa läks ka hulluks ostis suure teleka, blue-ray ning igast asju veel 14 000 krooni eesti, läksime koju ja näitasime arvet emale, nii sorteerisime asjad välja mida ei taha ja läksime viisime need asjad tagasi :D
Hiljem läksime ema, ema sõbranna ja mina , kesklinna shoppama.
Laupäeval käisin kinos ja lihtsalt puhkasin ja pühapäeval sama moodi puhkasin.
Ja üldse jõulukaunistused on väljas ja nii kena on.
Esmaspäeval oli kool ,trenni polnud, aga teisipäeval, kolmapäeval ja neljapäev kool + cheer ,
cheerleadering on nii et on võistlus ja korvalli cheerleaders, need kes on võistlus cheerleaders on ka korvallis ja pärast korvalli hooaega hakkavad võistlused. Aga need kes on ainult korvalli cheerleaders ei saa võistlusel osaleda, mina olen korvallis kuna ma ju alles tulin, aga eile, tuli kapten minuga rääkida ja küsis et kas ma ei tahaks olla varu tõstja, ja õpetasid mind tõstma, niiii lahe ju :D täna, reede pole kooli ja mul lihased valusad selle tüdrku tõstmisest :D niiet ma olen nüüd tõsine cheerleader, ja esimene mängi on 17 december !!!
Tulge vaatama ?
Ja eile sadas lund, olime kunsti klassis ja mina märkasin (!!!) ja kõik jooksid aknalauale , aga maha midagi ei jäänud sulas ära.
Kuigi ma pole mingi suur lumelauaäss, siis igatsen ikkagi , kuigi wisconsin, kõrval osariigis mäed, kuhu võibolla lähme !
Ja floridasse lähme 18 -26 märts, Disneyworld here I come !!!!!!
Ma ei teagi mis ma peaks täna tegema võibolla textin kellegile, ja vaatan mis nemad teevad või lähen kesklinna jõulushoppingule , või mul on siin väga lähedal lihamarket, peaksin sinna minema ja küsima verivorsti ?
Vabandust, et blogi ei ole üldse huvitav, üldse pole viitsimist kirjutada.

Love ya guys !!

Paar pilti tänupühadest :

isa avastas kalkunit

Tessa ja Josie

KALKUN

Tänupühade laud

Ma luban, et pärast jõule tulevad head pildid, kuna arvatasti jõuluvanake toob uue kaamera ;)

Kommentaare ei ole: