reede, 18. detsember 2009

hallohalllooo


Nii tere, just sai läbi esimene esimene, wow, see lihtsalt oli niiiiiii lahe :D uskumattu,
hetkel veel emotsioonid laes. Okei mäng algas kell 4.00 ja meie cheerisime täpselt korvi all, mis oli üli ohtlik kuna turvamees tuli õiendama, nad tulevad suure hooga, siis saate veel viga, ja nii oligi, vähemalt 10 korda jooksid nad meile sisse, üks tüdruk sai natuke tõsisemalt viga ( haiglasse ei viidud kedagi)
okei, meid oli pandud 2 ritta, mind pandi esimesse, ma olin natuke ääre pool, võimalus mulle sisse joosta oli väiksem.Muideks meil on 2 cheerleader poissi ka :D
Mäng toimus Sullivan high schooli vastu, ja home game( kodumäng), Kui astusin saali sisse siis oli see mega väike, aga mõlemas korvpalli tiimis polnud ühtegi valget, kõik olid latiinod/ mustanahalised. Okei ma otsisin publikust ema, isa, ja õdesi aga neid veel polnud, siis kui 1 pool aeg sai läbi nägin , et ema tuli Josiega.
Vahepeal mõtlesime ühe tüdrukuga koos toe-touchi teha, ja kui ma tõstsin oma jala õhku siis kogematta oleks virutand korvpalli mängijale, kes ilmus mitte kusagilt :D tsipa jäi puudu õnneks, aga igatahes ma ei kuulnudki kui kapten alustas cheeri ja siis poole pealt nägin ja üritasin kaasa teha, :D paar korda lihtsalt lõpetas varem cheeri ära , weird.
aga ikkagi ma olen väga õnnelik, et pompons ära tulin, nende liigutused on liiga lit*i sarnased, isegi ema ütles.
Ja kui ma ergutasin ja vaatasin mängu siis tundus kõik täpselt nagu filmis :D
ja muideks me võidsime, yeey!
okei vabandan, et nüüd kiiruga ja halvasti aga lihtsalt nii lahe oli :D ja homme on spirit day, mis means that me võime oma cheerleader vormi kanda, ja homme viiimane koolipäev
peale kooli arvatasti lähen kesklinna uisutama või shoppama.


Merry Christmas

ja, muideks Tessa üldse ei tulnudki vaatama, selle asemel mängis mänguväljakul( mis kooli kõrval) ja isa viimase veerandi ajal,ning ema ja Josie lahkusid peale 15 min. väike pettumus, aga mis siis ikka..
ning meil on viimase kahe päevaga olnud 2 tüdrukute kaklust.

Kommentaare ei ole: