neljapäev, 19. november 2009

I'M A CHEERLEADER

Hey !

Ma ei hakka isegi vabandama, et miks pole blogi kirjutanud nii kaua, kuna vastus on lihtne 1) pole aega, 2) hetkel näib blogi kohustusena, mida lihtsalt ei viitsi täita, aga okei, see selleks.

Võibolla te imestate, miks ma kirjutan blogi neljapäeva päeval ? Kuna mul lihtsalt kooli ei ole, üldse novembris polegi sellist nädalat kus peaksin koolis käima 5 päeva. Ja järgmine nädal on ju thanksgiving(tänupühad) , seoses sellega on meil neljapäev ja reede vaba.
Minu pere veedab tänupühad kodus, ning meile tulevad külalised, ema ja isa on juba umbes 2 nädalat arutanud kas osta 5-kilone kalkun või 7-kilone.

Pooleli jäin eelmine pühapäeval, kus kooli veel polnud alanud. Igatahes, esmaspäevast läksin kooli, veidi jube oli küll, aga mis seal ikka, panin oma valge polopluusi selga ja mustad püksid jalga, ning minek. Sain ajutise tunni plaani, mis on ülisarnane mu eelmise kooli omaga,

1. Biology ( bioloogia)
2. American Literature (Ameerika kirjandus)
3. Spanish (hispaania keel)
4. lõuna
5. Art( kunst)
6. US history ( USA ajalugu)
7. Trigonoomia(mata)
8. P.E (kehaline kasvatus)
ehk igapäev on üks ja sama tunniplaan.
Bioloogia õpetaja Dr. Joshi on indialane, kellel on ülisuur aksent, millest pool klassi vist aru ei saa, muideks hetkel on teemaks Cell theory , ja ma siis mõtlesin , et mis see cell võiks tähendada ja jõudsin järeldusele, et see on rakk ??? (näiteks sõna sütoplasma inglise keeles on cytoplasma)
American literature õpetaja paistab olevat tore, ning hispaania keelega oli selline asi, et ma paar päeva mõtlesin et miks kõik klassis karjuvad, ning siis öeldi mulle, et ma olen klassis kus on inimestel käitumis probleemid , nooo tore. Aga õnneks paar päeva hiljem tehti klass kaheks ja saime endale uue õpetaja , ning nüüd me õpime ka midagi, mitte lihtsalt ei vaata filme.
Lõunaga oli selline lugu, et kuna ma ei teadnud kedagi koolist, siis läksin lihtsalt suvalise õpetaja juurde, ja ütlesin et kas ta saaks mind kellegile tutvustada, ning nüüd istungi 4 tüdrukuga lauas(muideks seal on üks tüdruk kes on minu arust Klaarika kaksik , ainult et ta on indialane )
Kunsti õpetaja on ka väga tore, ja meeldiv. US history õpetaja Mr. Jones, on vist kooli vanim õpetaja , kuid muidu lahke, ja hea huumori soonega , kes tutvustas mind klassi ees kõikidele :D
Muideks mu lemmik aine on matemaatika, kuna ma saan kõigest aru :D nad õpivad hetkel 8-9 asju.
Kehalises mängitakse hetkel korvpalli, kuna korvpalli hooaeg algas, ning jalkpalli oma lõppes.
Pärast tunde on Pom's, mis kestab 2 tundi. See on nagu kooli tantsugrupp, esimest korda sinna minnes jäi suu lahti , kui lärmakas seal on , ning korda pole, ning eriti ei meeldind ka aga tahtsin kindaslt midagi teha peale kooli, sellepärast jäingi sinna, trenn kestab 2 h ja on igapäev välja arvatud laup. ja pühap. 3-5'ni, igatahes olen ma alati kella 8'ks, et võiks vabalt magama heita.
Eelmine kolmapäev oli koolist vaba päev kuna oli veteranide päev, ning siis käisin õega Shedd Akvaariumis.


õde mängis pingviini.

Muideks ma võin vabalt väita, et pooltes tundides olen klassis ainuke valge.

Laupäeval käisime õe sõbra sünnipäeval, ning pärast seda oli YFU üritus: whrirlyball , see on nagu need väikesed autod ja siis sul on käes üks asi ja selle asjaga püüad palli ja üritad seda saada korvi. Õhtul läksime kinno ja käisime vaatamas 2012 , kui nägin Johann Urbi siis peaaegu hüppasin lakke ja karjusin HE'S ESTONIAN ( ta on eestlane ).
Pühapäeval käisin ühe teise vahetusõpilasega (saksamaalt) shoppamas.
Esmaspäeval, teisipäeval ,kolmapäeval kool jälle ja peale seda pom's , aga kuna sain teada et , võetakse uusi inimesi cheerleaderiks, käisin vaatasin neid teisipäeval, ning cheerleaderi treener on minu kunsti õpetaja :)
niiet, alates kolmapäevast olen ma cheerleader , vähem kui kuuajapärast on juba 1. mäng !

Olengi jõudnud tänaseni, kus hommikul viisin õe kooli, läksin koeraga jalutma, kus juhtus õnnetus: võtsin kaasa ühe kaka koti, sest tavaliselt läheb vaja ainult ühte. Siis jalutaisme ja kutsu tegi oma häda ära, okei korjasin üles panin prügikast, siis 5 sek. pärast jälle häda, mõtlesin, et mis saab, õnneks tegi oma häda lehtede sisse, mõtlesin et vuhh , keegi ei märka, käin siis 2 sammu edasi ja keegi koputab aknale, küsisin et kas teil on kotti, kuhu panna, ja rääkisin loo ära, ta ütles, et ikka juhtub.
Hiljem tõin koolist õe ära, ja siis jookseb õe sõbranna mind ka kallistama :D hiljem kaunistasime õega piparkooki.

Mul on tõsiselt tunne, et aasta lõpuks räägin juba hullu inglise keele slängi, ning keegi eestist mu inglise keelest aru ei saa, for real !
Tunnid kestavad 46 min ja 4 min on vaheaeg, HULLL, ma lihtsalt ei jõua vetsuski käija, ainult lõunal jõuan.
Sain oma 1. latino musi, kuna koolis nii palju latiionisi siis tunne on nagu lõuna-ameerikas, kus kõik musitavad üksteist kui näevad.
Mul nahk kuidagi ebamääraselt pruunim kui tavalisel inimesel, järelikult muutun ka latiionoks , haha, just kidding.

Laupäeval on kesklinnas paraad , vist jõulu ?? mida lähen vaatama perega, ning pühapäeval lähen kinno new mooni vaatama, hahahaha.
Muideks vene keelt kuulen ma nii palju ,pere tuttavad on ka venelased, eesti keel pole ikka kuulnud, Chicagos on eesti maja, 25. nov esineb seal ansabel ''Kala'' :D. Järgmine reede on black friday, kus poed tehakse lahti kell 3 öösel ja kõik on väga odav, läheme isaga vist siis šhoppama.

Igatahes on kõik NII ERINEV , kus ma ennem elasin, aga mulle meeldib. Ma armastan seda peret ja tunne on nagu oleksin siin elanud mitu kuud, mitte 2, 5 nädalat , aga oma Eesti peret armastan ma ka !

Järgmine kord kirjutan arvatavasti pärast tänupühasid.
Ja veel kord aitäh paki eest, mis tuli kohale 6 PÄEVAGA !!
ma ei oska edasi anda emotsioone, kui palju mulle meeldib Chicago, AHJAA jaanuaris millalgi lähen Oprah'i salvestusele , elu on mõnus, või mis ?






1 kommentaar:

Katariina ütles ...

mmm, megatuus :D Ma ootan juba, millal sinuga rääkida saan :D