pühapäev, 8. november 2009

Perevahetus

Tere!
Pole kirjutanud kuuaega , ning siin olnud olen juba peaaegu 3 kuud, ehk 1/4 mu vahetusaastast on läbi. Toimunud on väga palju, üritan panna tähtsamad sündmused kirja.

Peale eelviimast viimast postitust, kus ma kirjutasin, et pere ütles et ma jään sinna vähemalt jaanuarini, tuli ema tuppa rääkima, ja ütles et helistas yfu isikule, ja nad võtavad mind 3 päeva pärast enda juurde. okei, küsisin siis, et miks, et te ise ütlesite et ma jään veel sinna. Ema ütles siis sellepeale, et Karin ei taha.
Ennem ära minekut, tulid sõbrad järgi ja läksime poodidesse, samal ajal mõtlesid välja mis me võiksime teha Chicagos, ma teadsin et ma ei saa nendega minna, aga lihtsalt ei julgend ütleda neile, et ma lähen minema, hiljem saatisin sõnumi nind teatasin neile.
Ennem äraminekut, üks õhtu käisin isaga söömas, ning ta rääksis mulle, et ta ei saa aru miks ma ära lähen, ja ei oleks Karinist seda kunagi arvanud et ta nii käitub, veel teatas isa mulle mitmed kordi, et ta ei taha, et ma läheksin aga Karin olevat pere ''boss'' , mulle käi ka selline tunne, nagu kõik jooksesid tema käsu peale, see selleks, aga äramineku päevaks polnud Karinit näind mitmeid päevi, niiet headaega ei ütlendki, äraminnes, nägin kuidas isa isegi nuttis.
Muideks, mu pere oli rääkinud yfu'le et ma suhtlen pidevalt ühe teise eesti tüdrukuga seal, no tore, ma pole siin ise ühtegi eestlast näinudki.
Ema sõidutas mind koolijuurde, kus ajutine pere mind peale võttis.
isa-Tom( chicagoland piirkonna direkor yfus )
ema-Vicky(yfu tugisik)
õde-Nina
õde- Emmi( vahetusõpilane Soomest)
vend-Christian(vahetusõpilane Saksamaalt)

Nende juures toimuvad YFU orientatsioonid ka, elavad mu vanast elukohast 45 min kaugusel. Ma ei hakka eraldi kirjutama mis ma seal peres 3 nädalat tegin, aga igatahes, vahepeal oli seal nädalake üksvahetusõpilane Šveitsist , kes ka perevahetas. Käisime lõbustuspargis ka oktoobri keskel.
Need vahetusõpilased kes seal hetkel elavad, on arvatasti kõige õnnelikumad üldse.
Vahepeal leiti mulle pere ka Minesottas, Canada piiriääres, kus peres on vanaema, koos lapselapse ja tema mehega, peavad kodulasteaeda, aga ÕNNEKS ütles isa sellele perele ei, ja ei läinud sinna.
Isa küsis, kuhu sa tahaksid sattuda, ning siis ütlesin et Chicagosse. Nädala pärast oligi üks pereleitud Chicagos, aga kahjuks oli pere kusagil Euroopas reisil, ning koolist ka ei teadnud, kas nad saavad mind vastu võtta või ei , ning siis ma ei hakkanud lootusi suureks ajama.
Hiljem sain teada, et kool on väga põnevil vastu võtta. Peres olid sellised traditsioonid, et iga reede läksime hommikust sööma ennem kooli, mina muidugi koolis ei käinud, aga teised kaks vahetusõpilased, kes seal elasid ,nemad küll.
Igapühapäeval kell 8 vaatasime kõik koos Meeleheitel koduperenaisi , ja neljapäeval kell 8 Grey's Anatomy,
Halloweenil, läksime trick or treat'ima , ning sel hetkel oli meiega veel üks vahetusõpilane Soomest, kes veetis peres 2 päeva, kuna tema pere oli reisil. Mul oli 50's girl kostüüm, Christian oli Michael Jackson , Emmi oli flapper ja Anette(vahetusõpilane Soomest) oli piraat.
Samal päeval, kui trick or treatisime käisime jalgpalli mängul, kus oli lihtsalt nii külm, 3 tundi lihtsalt istuda külmal pingil, kraade oli vist 3.
Samal päeval kui Anette ära läks sain teada isalt et ma kolin täna, wow, kohvirid kiirelt kokku, kuid ennem sõime õhtust ja lihtsal purskusin nutma, mõeldes et pean sealt perest lahkuma. Terve tee Chicagosse, lihtsalt pisarad voolasid, kuigi ma teadsin , et kõik saab ainult paremaks minna.
Isa ütles , et nad jätaksid mu endale , aga neil juba 2 vahetusõpilast ja see on maximum.
Okei, ma elan nüüd ühes parimas linna osas, siin lähedal on Wrigley field , mis on home for CHICAGO CUBS ( pesaballi tiim).
Peres on:
ema-Michelle
isa-Kevin
õde- Tessa(5)
õde-Josie(2)
ning kutsu Daviss
Pühapäeva õhtul kolisin, ning esmaspäeval läksin emaga kooli, kooli nimi on Lake View High School, mis on Illinois VANIM kool üldse, ma satun alati vanadesse koolidesse ;)
Koolis olid kõik nii sõbralikud üldse, tehti isegi tuuri, ja muideks koolis on koolivorm: mustad või navy sinised püksid ja valge polo särk, ning koolis on veel turvakontroll, nagu lennujaamas pead minema läbi ühest asjast ja siis kui hakkad piipima pead jälle läbi minema, Chicago ikkagi ju, ''Maffia pealinn''.
Kõigerohkem kardsin, et pean esmaspäeval kohe kooli minema, aga öeldi et kooli on mõtet tulla alles järgmine esmaspäeval, kuna reedel pole kooli ja see on ka ütlasi 1. veerandi lõpp. Niiet ma pole koolis käinud 1 kuu.
Pärast koolis käiku läksin emaga kaasa, viisime Josie ja Tessa kooli, tegime mulle võtme, ja käisime ema töökohas, kusjuures, ema ja isa töötavad koos ja neil on vist oma mööblifirma, nagu mina olen aru saanud, töökoht asub täpselt kesklinnas. Kuna natuke oli meil aega siis läksime jalutasime , nägin Millenium parki, kus asub see suur kuju, Sears torni ( mis on nüüd ümbernimetatud) ja Michigan Avenud, hiljem läksime jalutama ja tegime mulle ymca kaardi, ehk see on siis spordiklubi kaardi mis asub kodus 5 min jalgsi käimise kaugusel. Ning see pere pole tavaline ''usa pere'' keegi ei joo karastusjooke, nad sorteerivad prügi, ning söövad enamasti ainult orgaanilisi asju. Aga ikkagi mulle nii meeldib siin.
Teisipäeval harjutisime emaga kooli minemist bussiga, 1 peatus ilusal päeval võin kõndida ka ;)
Ning nii harjumatu on jälle bussgiga sõita, ning rongiga hakkan ka tihti sõitma. Kolmapäevaks oli õde haigeks jäänud ning emal ja isal olid kohtumised niiet ma olin temaga kodus , neljapäeval käisin 1. korda jogas ja reedel olin jälle õega kodus kuid õhtuks oli peaaegu õde terve, ning läksime õe kooli movie õhtule.
Täna hommikul käsin 1. korda pilateses ja hiljem koristasime aiast lehti, muideks sooja oli üle 21 kraadi, ning kuulsin et teil sadas lund. Arvatavasti ma sellest ei pääse. Pere pakkus välja, et minna märtsi vaheajal Floridasse,loodan, et lähme ka.
Ema ja isa on hetkel ühel üritusel, ning hoidsin õdesi, ning vahetasin esimest korda elus ka pamperssi.
Homme lähme Michigan Avenule (main shopingu tänav). Ning esmaspäeval lähen kooli, pole isegi aineid välja valitud.
Igatahes, olen ma õnnelik, et pere vahetasin ja tunnen juba, et sobin siia peresse.
Hetkel tsau, ning loodan jälle blogi kirjutama hakata ülenädala sest hetkel kirjutasin väga pealispinnaliselt.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nii lahe, et sul perevahetus hästi läks, suuremate pingeteta. Ja mida.. CHICAGO!! Just so happy for you. Have fun! Best wishes!:)

Sanna 08/09 US

Jane ütles ...

Aitäh !
Muideks tore teada, et sa mu blogi loed, kuna mina lugesin sinu oma eelmine aasta :)