teisipäev, 14. juuni 2011

new beginning

Mul on kahju, et ma ei täitnud oma lubadust ning ei kirjutanud muljetest Eestis. Enam pole vist mõtet kirjutada, kuna muljetest on saanud juba vana igav rutiin. Usast lahkumine oli mega kurb, ma mäletan, et umbes nädal ennem lahkumist ma juba nutsin selle mõtte peale et pean sealt ära tulema. Pere viis mu lennujaama ja siis kohvritega oli ka jama ja mul oli mingi 4 kotti ja siis tekk, mille sünnipäevaks sain, käe otsas. Kuna kohvri jamaga läks palju aega ja kui ma siis tsau sain öeldud ja nurga taha läksin oli turva järjekord üli pikk, ja ma nutsin seal ikka kõvasti, et raudselt jään maha ka. Õnneks ei jäänud maha ja jõudisin viimasel minutil ja istusin maha ja nutsin edasi ja siis ma sain kellegi kohvriga ka vastu pead. See oli nii ammu aga ma ainult enda nutmist mäletangi. WEAK.
Kui ma Eestisse tulin ja nägin oma tuba, ilma riidekapita oli küll selline tunne -.- siis ma vist pool kuud elasin 4 kohvirga toas ja siis võtsin kätte ja tegin remondi.

Poole aasta pealt vahetasin kooli ka Eestis. Kuna Usas olles harituselt ma midagi väga suurt ei omandanud ja siis Eestis oma vanasse kooli tagasi minnes oli täiega õppimise tahe(ime) aga samas Pirita ei olnud hea kool. Sõbranna juba tegelt ennem kooli algust ütles, et ma prooviks tema kooli aga kohad olid täis ja siis ma pidingi Piritale jääma. Aga siis vahepeal lendasid paar tüdrukut sealt teisest koolist välja ning läksin siis oma hinnetega sinna ja nad võtsid mu vastu









ja ma ülimalt õnnelik, et sinna sain :))))))))))))))))

Aga tegelikult on ka põhjus miks ma uuesti seda blogi kirjutama hakkasin, sest LÄHEN JUULIS OMA HOSTPERELE JA SÕPRADELE KÜLLA.
Hostvanematega skypes suhtlen suht tihti ja koguaeg Tessa võtab isa läpaka enda tuppa ja näitab mulle oma uusi asju ja räägib igast jutte, nii nunnu. Aasta on lihtsalt ülikiiresti läinud ja ma loodan, et seal on kõik sama. aaaa neil on uus kutsu Roxy. Mu väike Josie on ka nii suureks kasvanud.













Õnneks on suvi alanud ja mõnus lebo..ainult rand, rand ja rand. Nüüd eile ja täna on olnud nõmedad ilmad ja siis täna käisin Mannuga kinos Arturit vaatamas, öhöö mis oli OK, mitte midagi erilist, niiet väga suurt promo sellele filmile ei teeks.

Ma veelkord vabandan 100 korda, et ma nii laisk olin , et ei kirjutanud midagi, isegi kui olin lubanud. Ma nüüd hakkan tõsiselt tubliks ja võtan oma läppari usasse kaasa ja teen seal igapäev postitusi koos heade piltidega !!

Kommentaare ei ole: