laupäev, 25. juuni 2011

cubies

Rääkisin paar tundi tagasi oma parima sõbrannaga usas Mariahga ja ta elab hetkel minu hostpere juures, kodus on mingid probleemid ja siis mu hostid võtsid ta enda juurde. Kui ma usas olin, Mariahiga suhtlesin, teadsid mu hostid et ta on üliüli supper inimene ja seega olen õnnelik, et praegu seal elab :) Hostidega olen ka tihti skypinud, kuigi neil suht busybusy aeg praegu. uggggh ma tõesti enam ei suuda oodata sinna minemist, alla kuu jäänud.

Leidisin ühe minu jaoks naljaka pildi, kus käisin vaatamas chicago cubs'ide mängu ja siis wrigley fieldis on ainuke mitte elektrooniline tabloo ja siis tšill vanamees poseeris.

ja alati kui ma oma hostidega räägin siin ma täiega ko-ko-kokutan inglise keeles, ma enam üldse ei oska fluently rääkida, seal olles ma loodan, et asi paraneb

Kommentaare ei ole: