kolmapäev, 20. jaanuar 2010

uhm.... UPS ?

okay, mul on ka kahju, et pole kuuaega kirjutanud. Vabandus on lihtne- pole aega. Hommikul kell 8.10 kodust välja kooli ja kool algab ise 8.32 , kool lõppeb 3.01 igapäev siis kella 5'ni on cheerleading. Ja tavaliselt pärast trenni oleme näljased ja lähen sõpradega sööma: Popeyes or Subway.
Nüüd on trenn igapäev esmaspäevast- reedeni , kuna ma nüüd olen kindlasti juba cheerleading võistlus tiimis, siis pean igapäev kohal ka olema.
Nii jõululaupäeval olime kodus, õhtul 12:00 käisime emaga kirikus, kus ema jäi magama.
25 dets. ärkasime ja kingitused oli kuuse all , ma pole elusees nii palju kingitusi saanud, kui see jõulud, nt sain digikaamera, sirgendaja, kinkekaarte ja palju muud !

Vanaaasta õhtul läksime sõprade juurde guitar herot mängima.
Ma ei hakka kirjutama pikalt, kuna ma ei mäleta üldse, aga vahepeal oli kolm 4 mängu, ning täna oligi viimane mäng Schurz high schooliga, kus õpib veel üks vahetusõpilane Inglismaalt ja ta on varsity tiimis, niiet tänane mäng oli mega pingeline. Isa tegi ka oma kaameraga 100000 pilti, niiet peaksite varsti pilte saama !
See nädala vahetus mis oli , oli 3-päevane-nädalavahetus , kuna esmaspäeval oli Marthin Luther King day, ma läksin pühapäeval-esmaspäevani veeparkki, mis oli äärelinnas, hotelli ja veepargi pileti saime tasuta, niiet reis läks maksma 0.- dollarit.
Muidu läheb mul nii hästi , et ma ise ka ei usu.
Perega on täpselt nii nagu oleks enda päris pere ja kooli on ka alati mõnus minna sõprade pärast kuigi, ma arvatavasti vahetan paar klassi feebruaris välja, et sattuda uute inimestega klassi, muidu kõik klassid meeldivad küll, aga lihtsalt rutiin, et igapäev 5 päeva nädalas 8 tundi on kõik sama.
25,26 jaanuar on eksamid koolis, siis ka semestri lõpp.
30 jaanuar on YFU poolaasta orientatisioon JUBA. Näen siis ka oma teist yfu pere ( mitte naperville, vaid ajutist pere kellega ma 3 nädalat elasin) ja muidugi ka teisi vahetusõpilasi.
Siis räägin Yfu'le ka ,et eesti pere tuleb siia 16-18 märts ning mina lähen floridasse 21 märts.
Hmmm, mis veel, okei, loodan nüüd hakkata blogi jälle nädalas kirjutada.
Ahjaa, ostsin endale talvesaapad(lõpuks) real UGG's nii mõnusad soojad on.
Ning 7 veebruar on plaanitud nüüd minna suusatama/lumelaudama Wisconsonisse.

Adios amigos

Kommentaare ei ole: