laupäev, 22. mai 2010

aah, ma ei saa aru, miks kõik loevad päevi millal tagasi tulevad, ma ei taha, ei taha, ei tahaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kaks viimast nädalat on olnud nii head aga kahjuks kiirelt lennanud mööda!!

eelmine pühapäeval puhastasime jahti, ps. kui ma pole mainind siis minu perel on jaht.
Kolmapäeval läksin peale kooli sõbrannaga jahi peale kell 5 päevitama, veits hilja aga mis siis, tellisime pitsat, ja tahtsisime, nii mõnus.
nüüd täna tuli isa mulle kooli pärast 3ndat tundi järgi ja läksime õdede ja isaga Chucki Chees'e , ma käisin seal viimati kui olin 10 aastne, floridas, ohh nii mõnust mälestused tuletas meelde, siis tulime koju vaatasime Up'i ja siis läksin kella 6 paiku linna, sain sõbrannaga kokku, shoppasime ja niisama lollitasime, mõltesime oma handshake välja , haha nüüd mul 3 erineva inimesega 3 erinevat handshaki, lol. Siis läksime hiinakasse sööma, ja meie laua vastas istus paarike, kes olid arvatavasti kohtingul ja me terve aja ei saanud aru kas see naine kes seal oli on tegelt mees või naine.
ma lähen 5-16 juuli suvelaagrisse, eile maksin raha ära. Homme laupäeval on meil yfu last orientation, ausalt ma ei taha minna, kuna ma näen kõiki neid supper inimesi viimast korda, ja kahju on, pealegi ma mäletan, kui eelmisel orientatsioonil arutasime et mida me järgmisel orientatsioonil räägime, siis tuli välja et arutame kuidas headaega ütelda, ma juba siis tulid vaikselt pisarad silma.
Aga palun, ma nüüd kaon vist 2 kuuks ära, ja näeme siis Eestis, muideks mul kuu veel kooli järgi , 18 juuni lõppeb ametlikult kool, nii kahju!!!!!!!
Ma olen nii segaduses, ja emotsioonid on üle pea läinud,
ma olen viimasel ajal nii lahedaid uusi inimesi kohtund, ja kahju mul pole aega neid tundma õppida, ma sooviks et vahetusaasta oleks 2 aastat pikk, aitähh!

estoy triste, por que estoy tengo come back....sorry guys, aga eriti ei taha, loodan, et mõistate.

Kommentaare ei ole: